annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My Orange App verbruik wordt niet juist weergeven

Topic gestart op: 13-09-20 14h57

Antwoorden: 11 antwoorden

GJX
Gewaardeerd verkenner

My Orange App verbruik wordt niet juist weergeven

OPGELOST

De mijn orange app toont nooit wat juist mijn overblijvend saldo is, het loopt vaak een paar dagen achter, wat best vervelend is wanneer ik wil weten hoeveel data ik bijvoorbeeld nog over heb.

De app toont altijd wel iets, maar nooit het juiste. 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Dan moet je dat opnemen met de 5000 of messenger @GJX 

we kunnen alleen maar zeggen dat het bij ons niet gebeurt

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
GJX
Gewaardeerd verkenner

@stravarius 

Als je van plan bent over te stappen kan ik je Tadaam aanraden, een dohterbedrijf van telenet en voor zover ik al heb gelezen is het geweldig. 

Veel plezier bij een andere provider! 

Gregory
Wijze
Wijze


@stravarius  schreef:

Het zal dan ook steeds dezelfde zijn die hier iets te melden heeft. Maar ik kan zelfs op mijn televisie nog niet op die app die de instellateur heeft geïnstellateerd op mijn tv. Dan komt er op dat ik geen verbinding met het internet heb, al gaat mijn pc wel. Ook andere zaken kan ik niet zien zoals die help functie. Als dat dan alles is wat Orange te bieden heeft, ga ik voor 30€ liever naar Telenet. Waar je niet steeds op een knop moet duwen voor voetbal.En daarbij ik heb nu een nieuwe IP TV operator gevonden met 10000 zenders, en dan moet ik hoop ik het voetbal niet kopen.


Orange wordt beladen met alle zonden van Israel.

Heel vriendelijk van de installateur dat die iets op je TV heeft geinstalleerd, was niet verplicht van dit te doen

Dat je TV geen verbinding heeft met internet, daar kan Orange niks aan doen

En niemand houdt je tegen - ga gerust naar Telenet @stravarius 

stravarius
Veteraan verkenner

Gregory, dit heeft niets te maken of ik nu terug naar Telenet zou gaan of niet. Daar bij dit staat nog niet vast; want zoals ik zei ik ga niet meer betalen dus wacht ik op die zuinigere box, en dat kan nog maanden duren.

patrick2
Wijze
Wijze


@stravarius  schreef:

Het zal dan ook steeds dezelfde zijn die hier iets te melden heeft. Maar ik kan zelfs op mijn televisie nog niet op die app die de instellateur heeft geïnstellateerd op mijn tv. Dan komt er op dat ik geen verbinding met het internet heb, al gaat mijn pc wel. Ook andere zaken kan ik niet zien zoals die help functie. Als dat dan alles is wat Orange te bieden heeft, ga ik voor 30€ liever naar Telenet. Waar je niet steeds op een knop moet duwen voor voetbal.En daarbij ik heb nu een nieuwe IP TV operator gevonden met 10000 zenders, en dan moet ik hoop ik het voetbal niet kopen.


Ik weet niet wie je bedoeld met : steeds dezelfde zijn die hier iets te melden heeft ,  maar wij reageren op topics die gemaakt worden. Dat is het doel van de Tribe. Maar dat je niet tevreden bent van Orange dat kan , maar om nu onder elke topic dan een negatief antwoord te plaatsen heeft geen enkele zin. Als jij tevreden bent met de IP TV dan is dat heel goed en hopelijk krijg je daar dan ook je voetbal te zien. Als je daarbij een overstap wil naar Telenet dan moet je daar heen gaan niemand die je tegenhoud om niet te gaan. Maar nogmaals gezegd om elke keer hier enkel negatieve berichten te zetten brengt geen meerwaarde.  Het is jammer dat je niet tevreden bent en dat Orange je niet kan bieden waar je omgevraagd hebt of wat je verwacht van een provider. Hopelijk kan Telenet je geven waar je achter vraagt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


stravarius
Veteraan verkenner

Patrick wat ik bedoel is dat geval met de voetbal.

Leden met de meeste pluimen