Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-09-20 14h57
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De mijn orange app toont nooit wat juist mijn overblijvend saldo is, het loopt vaak een paar dagen achter, wat best vervelend is wanneer ik wil weten hoeveel data ik bijvoorbeeld nog over heb.
De app toont altijd wel iets, maar nooit het juiste.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dan moet je dat opnemen met de 5000 of messenger @GJX
we kunnen alleen maar zeggen dat het bij ons niet gebeurt
@GJX je kan altijd eens de app verwijderen en dan terug erop zetten en zien of je het juiste verbruik wel te zien krijgt. Houd er wel rekening mee dat je verbruik ook niet elke seconde wordt ververst maar dat er wel even een bepaalde tijd over gaat. Natuurlijk zoals je aangeeft is een dag of twee wel erg lang. Moest de verwijdering van de app niet het gewenste resultaat geven kan je de klantendienst bellen of je stuurt een bericht via FB Messenger. Als je belt zal je moeten blijven hangen aan de lijn als je een bericht stuurt dan zullen zij je terug contacteren met een antwoord of oplossing.
Zelf ervaar ik het probleem ook niet , er zit wel een vertraging op maar zeker geen paar dagen. Dus het kan zijn dat het individueel is maar misschien zijn er nog een paar klanten die hetzelfde ervaren. Dus dan hoeft het niet eens voor elke klant hetzelfde probleem te zijn.
@GJX goedemiddag,
jammer voor jou, want ik kan dat van de mijne en mijn man niet zeggen.
Doe de app eens verwijderen van je toestel op de goede manier
bij instellingen apps en dan verwijderen.
Start je toestel opneiuw even op en download hem opnieuw.
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |