annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My orange app werkt niet

Topic gestart op: 13-01-19 00h39

Antwoorden: 1 antwoord

TMCLS93
Gewaardeerd verkenner

My orange app werkt niet

OPGELOST

Hey iedereen,

Meermaals kreeg ik een melding dat er iets misgelopen is bij het opstarten van de My Orange app. (Zie bijlage)

Ik heb de app al verwijderd en opnieuw gedowload, maar krijg nog steeds dezelfde melding.

Hoe kan ik de app terug werkende krijgen?

Toestel info:

Moto G5 Plus

Android 8.1 (oreo)

Groetjes,

TMCLS93 AKA Tim 

 

 

 

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@TMCLS93 ik heb exact hetzelfde voor krijg ook de zelfde melding dan dat u ziet. Blijkbaar zijn er updates aan het doorlopen omdat ook de klantenzone even niet toegankelijk is . Dus hopende op een beetje geduld zal dit snel zijn opgelost.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@TMCLS93 ik heb exact hetzelfde voor krijg ook de zelfde melding dan dat u ziet. Blijkbaar zijn er updates aan het doorlopen omdat ook de klantenzone even niet toegankelijk is . Dus hopende op een beetje geduld zal dit snel zijn opgelost.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen