Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-01-19 00h39
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey iedereen,
Meermaals kreeg ik een melding dat er iets misgelopen is bij het opstarten van de My Orange app. (Zie bijlage)
Ik heb de app al verwijderd en opnieuw gedowload, maar krijg nog steeds dezelfde melding.
Hoe kan ik de app terug werkende krijgen?
Toestel info:
Moto G5 Plus
Android 8.1 (oreo)
Groetjes,
TMCLS93 AKA Tim
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@TMCLS93 ik heb exact hetzelfde voor krijg ook de zelfde melding dan dat u ziet. Blijkbaar zijn er updates aan het doorlopen omdat ook de klantenzone even niet toegankelijk is . Dus hopende op een beetje geduld zal dit snel zijn opgelost.
@TMCLS93 ik heb exact hetzelfde voor krijg ook de zelfde melding dan dat u ziet. Blijkbaar zijn er updates aan het doorlopen omdat ook de klantenzone even niet toegankelijk is . Dus hopende op een beetje geduld zal dit snel zijn opgelost.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
8 | |
4 | |
2 | |
2 |