annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MyOrange Beta test

Topic gestart op: 21-01-22 14h10

Antwoorden: 10 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

MyOrange Beta test

Hallo iedereen,

Persoonlijk zou ik graag zien dat er een functie komt in 2022 in de Google Play Store & App Store die het mogelijk maakt om beta tester te worden van de MyOrange app , zo kun je fouten vinden voor je een update beschikbaar maakt.

@Totem @MustafaY @patrick2 @Tinneke2

Trouwens ik heb vandaag iemand gezien op werk die de MyOrange app heeft in donker thema ? zag er wel mooi uit , em zei, je moet je gsm in donker thema zetten en dan is dat ook aangepast , ik heb dat gedaan op men Samsung Galaxy S10 maar MyOrange blijft wit .

 

Groeten,

bigMODDER

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Anonymous
Niet van toepassing

Ik krijg MyOrange dus niet op donker ( Samsung Galaxy S10 , Android 12 ) maar dit is ook nog eens een vraag van mij  @Totem  gelieve dit jaar eens dark modus te activeren op je MyOrange app ...

Voor de rest ben ik echt tevreden van de app (Esim activeren via de app , jullie zijn de eerste volgens mij 🙂 ) , hoewel ik graag een optie wil zien voor beta tester te worden op Google Play van de MyOrange app .

 

Groeten,

bigMODDER

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Heb je "kleurinversie" al eens geprobeerd? Is ook niet slecht 😁

Maar in mijn ogen leuk voor efkes, niet permanent. Tenzij je dat graag ziet natuurlijk.

Voor wie niet weet wat dat is: de kleuren worden gewisseld met hun tegenpool, zoals het negatief van een foto: zwart wordt wit, blauw wordt geel, rood wordt groen, enz .... en dat in al zijn schakeringen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Mensen met een iPhone, niet proberen. 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Mijn  iPhone staat op donker modus en geen enkel problemen  mee .

. Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

 

Leden met de meeste pluimen