Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-01-22 14h10
Antwoorden: 10 antwoorden
Hallo iedereen,
Persoonlijk zou ik graag zien dat er een functie komt in 2022 in de Google Play Store & App Store die het mogelijk maakt om beta tester te worden van de MyOrange app , zo kun je fouten vinden voor je een update beschikbaar maakt.
@Totem @MustafaY @patrick2 @Tinneke2
Trouwens ik heb vandaag iemand gezien op werk die de MyOrange app heeft in donker thema ? zag er wel mooi uit , em zei, je moet je gsm in donker thema zetten en dan is dat ook aangepast , ik heb dat gedaan op men Samsung Galaxy S10 maar MyOrange blijft wit .
Groeten,
bigMODDER
Ik krijg MyOrange dus niet op donker ( Samsung Galaxy S10 , Android 12 ) maar dit is ook nog eens een vraag van mij @Totem gelieve dit jaar eens dark modus te activeren op je MyOrange app ...
Voor de rest ben ik echt tevreden van de app (Esim activeren via de app , jullie zijn de eerste volgens mij 🙂 ) , hoewel ik graag een optie wil zien voor beta tester te worden op Google Play van de MyOrange app .
Groeten,
bigMODDER
@Anonymous
Heb je "kleurinversie" al eens geprobeerd? Is ook niet slecht 😁
Maar in mijn ogen leuk voor efkes, niet permanent. Tenzij je dat graag ziet natuurlijk.
Voor wie niet weet wat dat is: de kleuren worden gewisseld met hun tegenpool, zoals het negatief van een foto: zwart wordt wit, blauw wordt geel, rood wordt groen, enz .... en dat in al zijn schakeringen.
Mensen met een iPhone, niet proberen.
@Anonymous Mijn iPhone staat op donker modus en geen enkel problemen mee .
. Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |