annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MyOrange app foutje gevonden ( Android )

Topic gestart op: 22-01-23 09h21

Antwoorden: 2 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

MyOrange app foutje gevonden ( Android )

@Totem @patrick2 @Josette 

Laatst waren er werken op de servers van Orange en dit zag je ook duidelijk elke keer toen je de MyOrange app opende op een iPhone , ( was in geel venster te zien boven je verbruik ) , nu de android app van MyOrange heeft deze meldingen niet weer als er werken zijn op de server of andere problemen ( getest bij meedere mensen die Orange hebben op android toestel ) , mijn vraag is dan ook wanneer krijgen we deze meldingen ook te zien op android smartphones? want tot zover ik weet is het enkel zichtbaar op iOS toestellen .

Nog een vraag , wanneer is het mogelijk om je in de MyOrange app in te loggen via email & ww ??

 

Groeten

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Anonymous
Niet van toepassing

Viel me echt op , op iPhone zag je die melding elke keer staan als je de app opende van opgelet van dit tot dit uur zijn er werken bezig op de servers , op mijn Samsung zag ik niets van meldingen staan boven mijn verbruik , ook niet bij andere mensen die android hebben , je zag het enkel op iOS .

Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous goede vraag, heb géén idee.

Werk ook met android.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen