annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MyOrange app foutje gevonden ( Android )

Topic gestart op: 22-01-23 09h21

Antwoorden: 2 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

MyOrange app foutje gevonden ( Android )

@Totem @patrick2 @Josette 

Laatst waren er werken op de servers van Orange en dit zag je ook duidelijk elke keer toen je de MyOrange app opende op een iPhone , ( was in geel venster te zien boven je verbruik ) , nu de android app van MyOrange heeft deze meldingen niet weer als er werken zijn op de server of andere problemen ( getest bij meedere mensen die Orange hebben op android toestel ) , mijn vraag is dan ook wanneer krijgen we deze meldingen ook te zien op android smartphones? want tot zover ik weet is het enkel zichtbaar op iOS toestellen .

Nog een vraag , wanneer is het mogelijk om je in de MyOrange app in te loggen via email & ww ??

Groeten

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Anonymous
Niet van toepassing

Viel me echt op , op iPhone zag je die melding elke keer staan als je de app opende van opgelet van dit tot dit uur zijn er werken bezig op de servers , op mijn Samsung zag ik niets van meldingen staan boven mijn verbruik , ook niet bij andere mensen die android hebben , je zag het enkel op iOS .

Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous goede vraag, heb géén idee.

Werk ook met android.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Leden met de meeste pluimen