Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-10-24 10h37
Antwoorden: 5 antwoorden
Hallo.
Het emailadres om in te loggen op mijn orange account bestaat niet meer. Hoe kan ik een nieuw adres invullen? Ik zie op de site daartoe geen mogelijkheid.
Dank.
Hey Anoniempje,
Ik weet dat de reactie laat komt maar ik ben van mening dat dit antwoord ook andere gebruikers kan helpen die eventueel later op dit bericht terecht komen via de zoekfunctie.
De knop om je login aan te passen is niet voor iedereen zichtbaar op de klantenzone (zelf al opgemerkt). Echter kun je de login aanpassen door rechtstreeks naar deze pagina te surfen:
https://e-services.orange.be/nl/change-login
Echter moet je hiervoor eerst ingelogd zijn op de klantenzone, dan pas naar de bovenstaande pagina surfen en er zal een smscode gezonden worden naar je GSM om je identiteit te bevestigen. Vul de code in op de pagina en je zal een ander emailadres kunnen ingeven.
@Anonymous en weg was hij of zij!
@Anonymous goedemorgen,
kijk even in je klantenzone daar kan dat. Moest dat niet lukken
neem dan even contact op met het nr 5000.
Succes.
Nee dat zei ik al. Daar kan ik geen email veranderen, alleen het rekeningnummer.