annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant: Visual Voicemail & Pro Voicemail

Topic gestart op: 25-09-20 16h30

Antwoorden: 7 antwoorden

FredericHerbots
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe klant: Visual Voicemail & Pro Voicemail

OPGELOST

Goedemiddag,

Sinds vandaag nieuwe klant bij Orange. Simkaartjes werden snel geactiveerd, nummer goed overgezet. Alvast goed begonnen!

Het activeren en instellen van Visual Voicemail en Pro Voicemail - is dit mogelijk vanaf dag 1, of moeten hier enkele uren over gaan? Heb dit reeds geprobeerd via 5555 en ook via #129#. Ook netwerkinstellingen van mijn iPhone ingesteld op fabrieksinstellingen... ik krijg geen visual voicemail te zien.

Iemand een idee? 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@FredericHerbots  als je toegang hebt tot je klantenzone ( na 48 uur kan je je registreren ) kan je visual voicemail aanzetten. Dan kan je die pas effectief gebruiken. Dus even geduld nog en je kan het gebruiken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@FredericHerbots  als je toegang hebt tot je klantenzone ( na 48 uur kan je je registreren ) kan je visual voicemail aanzetten. Dan kan je die pas effectief gebruiken. Dus even geduld nog en je kan het gebruiken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@FredericHerbots  een goedenavond,

voor jou ...

 

Tagnieuw.jpg

Je kan hier eens gaan lezen als je wil, lukt het niet kom dan even terug.

https://www.orange.be/nl/blog/hoe-configureer-ik-mijn-voicemail-en-mijn-visual-voicemail

Succes.

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
FredericHerbots
Gewaardeerd verkenner

Bedankt @Josette,

Deze stappen had ik inderdaad al uitgevoerd.

5555 - de Orange app op de smartphone - portaal via website - #129#. Daarnaast ook toestel uitgeschakeld voor 30 min, en fabrieksinstellingen voor de netwerkinstellingen. 

Enkel geduld oefenen heb ik nog niet gedaan (3 simkaarten zijn nog maar actief sinds 14:00 vandaag - ontevreden Proximus klant...)

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@FredericHerbots  bedankt voor je antwoordje.

Lees maar eens wat de heren hierboven hebben geschreven,

dus zou het toch in orde moeten komen. 

Succes verder nog.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen