Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-09-20 16h30
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemiddag,
Sinds vandaag nieuwe klant bij Orange. Simkaartjes werden snel geactiveerd, nummer goed overgezet. Alvast goed begonnen!
Het activeren en instellen van Visual Voicemail en Pro Voicemail - is dit mogelijk vanaf dag 1, of moeten hier enkele uren over gaan? Heb dit reeds geprobeerd via 5555 en ook via #129#. Ook netwerkinstellingen van mijn iPhone ingesteld op fabrieksinstellingen... ik krijg geen visual voicemail te zien.
Iemand een idee?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@FredericHerbots als je toegang hebt tot je klantenzone ( na 48 uur kan je je registreren ) kan je visual voicemail aanzetten. Dan kan je die pas effectief gebruiken. Dus even geduld nog en je kan het gebruiken.
@FredericHerbots als je toegang hebt tot je klantenzone ( na 48 uur kan je je registreren ) kan je visual voicemail aanzetten. Dan kan je die pas effectief gebruiken. Dus even geduld nog en je kan het gebruiken.
@FredericHerbots een goedenavond,
voor jou ...
Je kan hier eens gaan lezen als je wil, lukt het niet kom dan even terug.
https://www.orange.be/nl/blog/hoe-configureer-ik-mijn-voicemail-en-mijn-visual-voicemail
Succes.
Bedankt @Josette,
Deze stappen had ik inderdaad al uitgevoerd.
5555 - de Orange app op de smartphone - portaal via website - #129#. Daarnaast ook toestel uitgeschakeld voor 30 min, en fabrieksinstellingen voor de netwerkinstellingen.
Enkel geduld oefenen heb ik nog niet gedaan (3 simkaarten zijn nog maar actief sinds 14:00 vandaag - ontevreden Proximus klant...)
@FredericHerbots bedankt voor je antwoordje.
Lees maar eens wat de heren hierboven hebben geschreven,
dus zou het toch in orde moeten komen.
Succes verder nog.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |