Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-09-20 16h30
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemiddag,
Sinds vandaag nieuwe klant bij Orange. Simkaartjes werden snel geactiveerd, nummer goed overgezet. Alvast goed begonnen!
Het activeren en instellen van Visual Voicemail en Pro Voicemail - is dit mogelijk vanaf dag 1, of moeten hier enkele uren over gaan? Heb dit reeds geprobeerd via 5555 en ook via #129#. Ook netwerkinstellingen van mijn iPhone ingesteld op fabrieksinstellingen... ik krijg geen visual voicemail te zien.
Iemand een idee?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@FredericHerbots als je toegang hebt tot je klantenzone ( na 48 uur kan je je registreren ) kan je visual voicemail aanzetten. Dan kan je die pas effectief gebruiken. Dus even geduld nog en je kan het gebruiken.
Goedemorgen,
Het blijkt dat je gewoon geduld moet hebben. Na een goede nachtrust is de optie deze morgen in de “My Orange” app verschenen. Veel sneller dan de vooropgestelde max. 48uur.
Op iOS krijg je, na het activeren van de dienst via de app, een sms ter bevestiging. Nadien kan je in je oproep app in het tabje voicemail de opties ivm Visual Voicemail terugvinden.
Hier dus tot nu toe een zeer tevreden Orange klant (na +20 jaar Proximus).
Alvast bedankt voor de informatie en hulp.
@FredericHerbots goedemorgen,
heel fijn dat te lezen, en hopelijk nog 40 tal jaren hahahaha.
Je mag als je wil dit topic als opgelost aanvinken,
fijne zaterdag nog.
Ik weet niet hoe het zit met een Apple toestel, maar op mijn Android toestel moet ik de optie "Visual voicemal" aanzetten in de settings van mijn telefonie app. Dus niet in de settings van de foon zelf.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |