annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant: Visual Voicemail & Pro Voicemail

Topic gestart op: 25-09-20 16h30

Antwoorden: 7 antwoorden

FredericHerbots
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe klant: Visual Voicemail & Pro Voicemail

OPGELOST

Goedemiddag,

Sinds vandaag nieuwe klant bij Orange. Simkaartjes werden snel geactiveerd, nummer goed overgezet. Alvast goed begonnen!

Het activeren en instellen van Visual Voicemail en Pro Voicemail - is dit mogelijk vanaf dag 1, of moeten hier enkele uren over gaan? Heb dit reeds geprobeerd via 5555 en ook via #129#. Ook netwerkinstellingen van mijn iPhone ingesteld op fabrieksinstellingen... ik krijg geen visual voicemail te zien.

Iemand een idee? 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@FredericHerbots  als je toegang hebt tot je klantenzone ( na 48 uur kan je je registreren ) kan je visual voicemail aanzetten. Dan kan je die pas effectief gebruiken. Dus even geduld nog en je kan het gebruiken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
FredericHerbots
Gewaardeerd verkenner

Goedemorgen,

Het blijkt dat je gewoon geduld moet hebben. Na een goede nachtrust is de optie deze morgen in de “My Orange” app verschenen. Veel sneller dan de vooropgestelde max. 48uur. 

Op iOS krijg je, na het activeren van de dienst via de app, een sms ter bevestiging. Nadien kan je in je oproep app in het tabje voicemail de opties ivm Visual Voicemail terugvinden. 

Hier dus tot nu toe een zeer tevreden Orange klant (na +20 jaar Proximus).

  • snelle levering van de nodige simkaarten
  • zeer snelle activatie van deze kaarten
  • toegang tot visual voicemail (niet beschikbaar bij Proximus)

Alvast bedankt voor de informatie en hulp. 

Josette
Wijze
Wijze

@FredericHerbots  goedemorgen,

heel fijn dat te lezen, en hopelijk nog 40 tal jaren hahahaha.

Je mag als je wil dit topic als opgelost aanvinken,

fijne zaterdag nog. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@FredericHerbots 

Ik weet niet hoe het zit met een Apple toestel, maar op mijn Android toestel moet ik de optie "Visual voicemal" aanzetten in de settings van mijn telefonie app. Dus niet in de settings van de foon zelf.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen