annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe simkaart aanvragen

Topic gestart op: 06-03-20 11h02

Antwoorden: 12 antwoorden

Indemix
Aspirant verkenner

Nieuwe simkaart aanvragen

OPGELOST

Mijn echtgenoot is zijn simkaart kwijtgeraakt op vakantie. Hij heeft geen toegang tot zijn account. Kan ik een nieuwe simkaart voor hem aanvragen in een Orange-shop? Zo Ja, welke gegevens en of documenten heb hiervoor nodig?

Labels (1)
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Gregory
Wijze
Wijze

Ik denk minimum een copie recto verso van zijn identiteitskaart, @Indemix 
Maar voor alle zekerheid, waarom bel je niet even naar de dichtst bijzijnde Orange shop en leg het geval uit ?
https://www.orange.be/nl/shops

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Indemix  wat @Gregory en @Josette  zeggen is correct. Je dient wel de ID kaart van de abonnement houder te hebben als de handtekening . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Jeroewn
Leidende verkenner

De abonnementhouder moet fysiek met zijn paspoort naar de winkel gaan. Het volstaat niet meer om zijn paspoort mee te nemen, dit mag niet meer. Ik heb het deze week nog gehad bij de Orange shop Eeklo.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

@Brentie_30  ja die mensen hebben recht om geholpen te worden in een shop. Dan dient er een ander persoon te gaan met paspoort van die persoon en dan pas mag het in orde gemaakt worden eerder niet. We hebben het hierover persoonlijke info en nummers en simkaarten. Moest je een opleiding gedaan hebben , geen idee waarvan , dan weet je ook dat activeringen en opvragen van persoonlijke info niet zomaar kunnen. Fysiek moet je ervoor naar de shop met paspoort. Heb 5 jaar gewerkt in dit vak dus weet waar ik over spreek. Moest het echt zo zijn en Orange laat het telefonisch toe is dat niet acceptabel.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Brentie_30
Gewaardeerd verkenner

Beste Patrick,

 

Het is wel mogelijk dit uit te voeren bij de telefonische klantendienst. Zij doen een identiteitscheck en zo zal de klant geholpen worden. Ik heb dit zojuist nagevraagd bij een aantal collega’s voor zeker te zijn waaronder iemand met 11 jaar ervaring. 😉 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Brentie_30  ok maar het is onacceptabel. Ik stuur iedereen door en dat is ook de juiste procedure. Heb geen 11 jaar ervaring maar 8 à 9 jaar kom ik in de buurt en nog nooit meegemaakt dat het gaat via de klantendienst. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Indemix
Aspirant verkenner

Bedankt voor alle reacties @Jeroewn @patrick2 @Gregory @Josette. Hij zal inderdaad zelf langs moeten wanneer hij terug is. 

Jeroewn
Leidende verkenner

De abonnementhouder moet fysiek met zijn paspoort naar de winkel gaan. Het volstaat niet meer om zijn paspoort mee te nemen, dit mag niet meer. Ik heb het deze week nog gehad bij de Orange shop Eeklo.

Leden met de meeste pluimen