Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Nieuwe simkaart aanvragen

OPGELOST

Mijn echtgenoot is zijn simkaart kwijtgeraakt op vakantie. Hij heeft geen toegang tot zijn account. Kan ik een nieuwe simkaart voor hem aanvragen in een Orange-shop? Zo Ja, welke gegevens en of documenten heb hiervoor nodig?

Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Beste Patrick,

Het is wel mogelijk dit uit te voeren bij de telefonische klantendienst. Zij doen een identiteitscheck en zo zal de klant geholpen worden. Ik heb dit zojuist nagevraagd bij een aantal collega’s voor zeker te zijn waaronder iemand met 11 jaar ervaring. 😉 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Brentie_30  ok maar het is onacceptabel. Ik stuur iedereen door en dat is ook de juiste procedure. Heb geen 11 jaar ervaring maar 8 à 9 jaar kom ik in de buurt en nog nooit meegemaakt dat het gaat via de klantendienst. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Mijn echtgenoot is zijn simkaart kwijtgeraakt op vakantie. Hij heeft geen toegang tot zijn account. Kan ik een nieuwe simkaart voor hem aanvragen in een Orange-shop? Zo Ja, welke gegevens en of documenten heb hiervoor nodig?

Ugh @Indemix,

Vergeet ook niet dat je digitaal een vervangingskaart kan aanvragen via je klantenzone, hiermee moet je nietmeer naar de shop gaan ! 🙂

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen