Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Mijn echtgenoot is zijn simkaart kwijtgeraakt op vakantie. Hij heeft geen toegang tot zijn account. Kan ik een nieuwe simkaart voor hem aanvragen in een Orange-shop? Zo Ja, welke gegevens en of documenten heb hiervoor nodig?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste Patrick,
Het is wel mogelijk dit uit te voeren bij de telefonische klantendienst. Zij doen een identiteitscheck en zo zal de klant geholpen worden. Ik heb dit zojuist nagevraagd bij een aantal collega’s voor zeker te zijn waaronder iemand met 11 jaar ervaring. 😉
@Brentie_30 ok maar het is onacceptabel. Ik stuur iedereen door en dat is ook de juiste procedure. Heb geen 11 jaar ervaring maar 8 à 9 jaar kom ik in de buurt en nog nooit meegemaakt dat het gaat via de klantendienst.
Mijn echtgenoot is zijn simkaart kwijtgeraakt op vakantie. Hij heeft geen toegang tot zijn account. Kan ik een nieuwe simkaart voor hem aanvragen in een Orange-shop? Zo Ja, welke gegevens en of documenten heb hiervoor nodig?
Ugh @Indemix,
Vergeet ook niet dat je digitaal een vervangingskaart kan aanvragen via je klantenzone, hiermee moet je nietmeer naar de shop gaan ! 🙂
Totem's zonnegroeten,
Totem
Gebruiker | Aantal |
---|---|
17 | |
13 | |
5 | |
5 | |
5 |