annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nummer wijzigen Herlaadkaart

Topic gestart op: 23-05-20 12h33

Antwoorden: 14 antwoorden

StefanMsk
Ervaren verkenner

Nummer wijzigen Herlaadkaart

OPGELOST

Hey Tribe.

Is het mogelijk om met een Tempo Giga herlaadkaart je nummer te wijzigen in hetzelfde account? Ik bedoel hiermee dus met behoud van je aantal jaren bij Orange. Een nieuwe herlaadkaart aanschaffen zou betekenen dat ik weer van 0 maanden start 🙂

Ps: ik had dit aan de klantendienst gevraagd maar ik krijg hier volledig de indruk dat ik meer online vind dan dat zij weten.

Groeten Stefan

Labels (1)
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@StefanMsk  ze weten je toch wel te vinden als het om marketing gaat. Zo ben ik lange tijd geleden eens uitgevallen tegen die van Proximus. Die belde altijd naar mijn partner , nooit mij om een gekke reden. Dus heb ik eens de telefoon gepakt en gezegd waar het op stond en sindsdien nooit meer gebeld. Daarbij heb ik op hun FB pagina heel groot geschreven dat ze de klanten niet moeten bellen. Als iemand klant wil worden gaat die persoon er zelf wel heen. 

Wat ik er mee wil zeggen is dat ze je nummer toch wel achterhalen en je dan alsnog bellen. Kijk ook eens in je gsm dat je onbekende bellers niet kan ontvangen. Ik heb dat ook op mijn gsm staan en dat aangezet dus onbekende en anonieme bellers heb ik niet meer.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@StefanMsk 

Dat laatste zinneke van @patrick2 is ook mijn advies dat ik u zou willen meegeven:

  1. Blokkeer in uw settings alle inkomende gesprekken die hun nummer verbergen.
  2. Wanneer je door zo een marketeer gebeld wordt die toch zijn nummer toont, inhaken en dan onmiddellijk dat nummer toevoegen aan uw lijst van geblokkeerde nummers.
  3. Ga nooit in discussie met die mensen, dat helpt geen zier en ge gaat enkel uzelf erin opjagen. Gewoon opleggen. Niet laten uitpraten, niet proberen beleefd af te ronden. Opleggen.
  4. Je kunt u ook toevoegen aan de lijst "Bel mij niet", maar ik heb zo mijn twijfels aan de efficiëntie van die lijst.

En zoals @patrick2 ook reeds aanhaalde, van nummer veranderen heeft niet veel zin. Vroeg of laat hebben ze u ook daar weer te pakken.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

TomB
Orange-werknemer

Beste @StefanMsk , @patrick2 

Euhm, die vraag heb ik zelf nog nooit in de shop gekregen. Maar ik denk niet dat dit zomaar mogelijk is. Technisch gezien kan je wel naar een abonnement gaan van onbepaalde duur, nummer wijzigen en dan weer terug naar prepaid. Dan moet je wel opnieuw registreren enz. Normaal betaal je altijd op voorhand de factuur, dan zal dit  eerst een factuur zijn van het abonnement en nadien een negatieve factuur van bijna hetzelfde. 

Mocht ik een klant hebben in de winkel die dit specifiek vraagt zou ik eerder gewoon een nieuwe verkopen en intern vragen via mail om de voordelen manueel over te plaatsen. 

Technisch gezien is het mogelijk maar dat is echt iets wat bijna niemand vraagt 😅

Hopelijk toch een degelijk antwoord op uw vraag. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Wijze
Wijze

@StefanMsk  helaas is de werkelijkheid wel anders. 

Vele weten hier al dat ik werkzaam ben geweest bij Telenet. Er heeft ooit eens een klant gebeld in paniek die had ook iets gedaan wat niet kon en of mocht. Lange tijd terug was er toen het Yoekash virus , dan had je een scherm van de politie en moest je zogezegd 100 euro betalen om door te gaan. Die persoon heeft dat gedaan en was in amper vijf minuten 13000 euro kwijt dus geheel zijne spaar boek. Ja die had er veel spijt van , geld kwijt en een besmette pc er aan overgehouden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@StefanMsk  naar mijn mening en inziens zou het mogelijk moeten zijn je gsm nummer aan te passen op je herlaadkaart. Het principe werkt hetzelfde als met een abonnement enkel heb je een herlaad actie voor bel tegoed. Maar ik denk dat je hiervoor of naar een shop gaat voor dit aan te passen of je vraagt het via het Webcare team. ( Messenger of Twitter ) 

@TomB  kan jij hier iets op zeggen ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
StefanMsk
Ervaren verkenner

Als ik inderdaad zou weten dat een winkel me hierbij kan helpen, spring ik daar binnenkort even binnen.

De reden waarom ik zou willen switchen van nummer is dat ik zeer veel marketing telefoontjes ontvang en na meerdere keren aan te halen om me niet te bellen, blijft het toch bezig :-/. Ook de bel me niet website heeft niets uitgehaald. 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@StefanMsk  ze weten je toch wel te vinden als het om marketing gaat. Zo ben ik lange tijd geleden eens uitgevallen tegen die van Proximus. Die belde altijd naar mijn partner , nooit mij om een gekke reden. Dus heb ik eens de telefoon gepakt en gezegd waar het op stond en sindsdien nooit meer gebeld. Daarbij heb ik op hun FB pagina heel groot geschreven dat ze de klanten niet moeten bellen. Als iemand klant wil worden gaat die persoon er zelf wel heen. 

Wat ik er mee wil zeggen is dat ze je nummer toch wel achterhalen en je dan alsnog bellen. Kijk ook eens in je gsm dat je onbekende bellers niet kan ontvangen. Ik heb dat ook op mijn gsm staan en dat aangezet dus onbekende en anonieme bellers heb ik niet meer.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@StefanMsk 

Dat laatste zinneke van @patrick2 is ook mijn advies dat ik u zou willen meegeven:

  1. Blokkeer in uw settings alle inkomende gesprekken die hun nummer verbergen.
  2. Wanneer je door zo een marketeer gebeld wordt die toch zijn nummer toont, inhaken en dan onmiddellijk dat nummer toevoegen aan uw lijst van geblokkeerde nummers.
  3. Ga nooit in discussie met die mensen, dat helpt geen zier en ge gaat enkel uzelf erin opjagen. Gewoon opleggen. Niet laten uitpraten, niet proberen beleefd af te ronden. Opleggen.
  4. Je kunt u ook toevoegen aan de lijst "Bel mij niet", maar ik heb zo mijn twijfels aan de efficiëntie van die lijst.

En zoals @patrick2 ook reeds aanhaalde, van nummer veranderen heeft niet veel zin. Vroeg of laat hebben ze u ook daar weer te pakken.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen