annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onbeleefde klantendienst

Topic gestart op: 17-08-21 18h01

Antwoorden: 3 antwoorden

Gbb
Gewaardeerd verkenner

Onbeleefde klantendienst

OPGELOST

Kan ik ergens melding maken van een onbeleefd klantendienstmedewerker van Orange? Ik ben vandaag "geholpen" door iemand die echt super onvriendelijk en onbeleefd was en zou hier graag een melding over maken.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Gbb 

Als je eventueel een naam hebt van die persoon kan je eens een berichtje doen via Facebook messenger als je daar een account hebt. Op die manier kunnen ze dat intern opnemen. Er is niet een klachten formulier hiervoor om dit door te geven.

Heb je als nog eventueel een probleem waar we hiermee kunnen helpen? Of is je probleem dan toch wel opgelost geraakt? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Nvb
Rekruut scout

Dan krijg jij meer gedaan, dan ik, ik krijg zelfs niemand meer aan de lijn. Mijn vrouw heeft twee weken geleden onze overstap geregistreerd waarbij men foutieve informatie genoteerd heeft, zij heeft hier met vier medewerkers over gebeld, verscheidene uren lang en nog steeds kan men haar naam niet correct in ons dossier zetten. Ik wilde bellen om mijn nummer van mijn huidige provider door te geven op het nummer dat orange mij gestuurd heeft, maar je krijgt gewoon niemand te pakken. Dit is echt super frustrerend en geen goed begin. Daarenboven: vandaag is tijdens mijn werk waarbij ik bel via wifi, mijn internet meerdere malen uitgevallen waardoor klanten mij niet verstaan. Is er iemand die mij contactgegevens kan bezorgen met iemand die ons kan en wil helpen. Buiten de installatie van de installateur, hebben wij tot nu toe jammer genoeg geen enkele positieve ervaring. Hopelijk komt er via deze weg alleszins gehoor. Alvast bedankt  

patrick2
Wijze
Wijze

@Gbb 

Als je eventueel een naam hebt van die persoon kan je eens een berichtje doen via Facebook messenger als je daar een account hebt. Op die manier kunnen ze dat intern opnemen. Er is niet een klachten formulier hiervoor om dit door te geven.

Heb je als nog eventueel een probleem waar we hiermee kunnen helpen? Of is je probleem dan toch wel opgelost geraakt? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gbb
Gewaardeerd verkenner

Danku voor het antwoord maar een naam heb ik niet... het was een vrouw met aziatisch accent dat is het enige dat ik weet... spijtig dat er geen klachtenformulier is.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen