annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Itsme app login werkt niet

Topic gestart op: 15-02-22 09h01

Antwoorden: 7 antwoorden

negenduust
Ervaren verkenner

Itsme app login werkt niet

OPGELOST

Beste Orange forum,

Sinds vorige week ben ik van proximus overstapt naar jullie, ik heb ook meermaals geprobeerd om te kunnen inloggen via de itsme functie. ,via verschillende internetbrowsers   stoot  ik telkens op de zelfde problemen dat er namelijk iets mis is gegaan. er is namelijk spraken van een mogelijke bug?.

want als ik mij gewoon aanmeld dan kan ik wel in mijn account via de klantenzone.

vriendelijke groeten

Maxime

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer


Ok, als je op andere diensten kunt inloggen met Itsme zal het inderdaad niet aan het veranderen van provider liggen.
Wat ik zou aanraden is nog eens proberen inloggen met Itsme en een screenshot nemen van de foutmelding die je krijgt. Die screenshot doorsturen via Messenger naar Orange zelf, met de nodige uitleg erbij uiteraard.

Al een geluk dat je wel nog kan inloggen met email & paswoord...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Ive_Gorris
Gewaardeerd verkenner

Ik heb exact hetzelfde probleem gehad gedurende een paar maanden, heel irritant.

Maar ineens was het oogelost, ik denk dat het te maken had met een fout in de update van itsme ofzo.

Het veranderen van provider kan echter niet aan de oorzaak liggen, denk dat het louter toeval was dat het zich juist in die periode voordeed.

 

Grts, Ive

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Fijn dat ze je zo snel hebben kunnen helpen :-).

0 pluimen
negenduust
Ervaren verkenner

Ze hebben blijkbaar al mijn gegevens moeten verwijderen, dus ik heb een nieuw account moeten maken & nu kan ik wel inloggen via itsme.

@Pletse 

Pletse
Gewaardeerde genezer

Heb je Itsme al eens getest op een andere website?
Het is mogelijk omdat je veranderd bent van provider dat je Itsme opnieuw zult moeten instellen.

Ik heb zelf net eens mezelf ingelogd op de klantenzone met Itsme en dit ging feilloos.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen