Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-05-20 22h07
Antwoorden: 3 antwoorden
Moest je problemen hebben met een online bestelling kan je het beste contact nemen met het Webcare team ( Messenger of Twitter ) . Hier op de Tribe ga je daar geen gepaste oplossing voor vinden omdat daar geen oplossing voor is van de Tribe kant uit. Je kan ook de klantendienst hiervoor bellen om die vraag te stellen over je bestelling.
Online bestellingen worden niet nagekeken in een shop. Daar is het enkel verkoop van de winkel en niet om online bestellingen na te kijken.
Dit toch even ter verduidelijking als info bedoeld omdat er toch regelmatig hier vragen over binnen komen.
Ik kan daar uit eigen ervaring (plus aldus geadviseerd door de klantendienst zelf) enkel maar volgend advies over geven: wanneer er een probleem is met een bestelling dat niet meteen eenvoudig kan opgelost worden, vraag aan de klantendienst om die bestelling te annuleren. Het reeds betaalde wordt teruggestort.
En ga dan naar een shop en koop het daar.
Zo heb ik heel recent ook een problematische bestelling afgewerkt.
Dure dingen, zoals gsm, computer, enz... koop ik liever fysiek in een winkel. Online kopen is goed, maar niet voor alles.
@Anonymous schreef:
Dure dingen, zoals gsm, computer, enz... koop ik liever fysiek in een winkel. Online kopen is goed, maar niet voor alles.
Daar heeft ieder zijn mening over. En de uwe is zeker evenveel waard als die van een ander. 😉