annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Online bestellingen

Topic gestart op: 22-05-20 22h07

Antwoorden: 3 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Online bestellingen

Moest je problemen hebben met een online bestelling kan je het beste contact nemen met het Webcare team ( Messenger of Twitter ) . Hier op de Tribe ga je daar geen gepaste oplossing voor vinden omdat daar geen oplossing voor is van de Tribe kant uit. Je kan ook de klantendienst hiervoor bellen om die vraag te stellen over je bestelling. 

Online bestellingen worden niet nagekeken in een shop. Daar is het enkel verkoop van de winkel en niet om online bestellingen na te kijken. 

Dit toch even ter verduidelijking als info bedoeld omdat er toch regelmatig hier vragen over binnen komen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik kan daar uit eigen ervaring (plus aldus geadviseerd door de klantendienst zelf) enkel maar volgend advies over geven: wanneer er een probleem is met een bestelling dat niet meteen eenvoudig kan opgelost worden, vraag aan de klantendienst om die bestelling te annuleren. Het reeds betaalde wordt teruggestort.

En ga dan naar een shop en koop het daar.

Zo heb ik heel recent ook een problematische bestelling afgewerkt.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Dure dingen, zoals gsm, computer, enz... koop ik liever fysiek in een winkel.  Online kopen is goed, maar niet voor alles.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

Dure dingen, zoals gsm, computer, enz... koop ik liever fysiek in een winkel.  Online kopen is goed, maar niet voor alles.


Daar heeft ieder zijn mening over. En de uwe is zeker evenveel waard als die van een ander. 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen