annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Cloud app neemt veel ruimte in op toestel

Topic gestart op: 08-06-20 06h52

Antwoorden: 21 antwoorden

TomDR
Gewaardeerd verkenner

Orange Cloud app neemt veel ruimte in op toestel

OPGELOST

Hallo, 

weet iemand waarom de Orange Cloud app toch 10 GB inneemt op mijn Samsung smartphone, ondanks dat alle foto's toch in de cloud zouden moeten staan?

Alvast dank,

Mvg,

Tom

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomDR
Gewaardeerd verkenner

@patrick2Patrick,

OK, kan ik mijn eigen antwoord als oplossing aanduiden??

Want geloof het of niet, ik heb het gevonden: herinstallatie van de app! Ik heb de app dus verwijderd (= 10 GB er opnieuw bij) en opnieuw geinstalleerd (= voorlopig "Gegevens" slechts 2 MB)!

Dus beste Orange Cloud gebruikers, als je merkt dat de app héél véél lokale ruimte inneemt, zeker eens de app verwijderen en opnieuw installeren (wel wat rompslomp om terug in te loggen) en hoppa, terug veel ruimte beschikbaar op je smartphone!

Ik hou iedereen wel op de hoogte als de komende tijd de app weer meer ruimte begint in te nemen.

Mvg,

Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 ANTWOORDEN 21
jcl1785
Gewaardeerd verkenner

Ivm de Cloud ruimte kom ik vandaag te horen van bij Orange dat de cloud er gaat verdwijnen. Wat is er van waar? iemand nog weet?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

De kansen zijn groot dat die verdwijnt @jcl1785 . Genoeg tijd om een andere oplossing te kiezen,

Blij dat ik het nooit gebruikt heb

jcl1785
Gewaardeerd verkenner

voor alle zekerheid alles naar pc gehaald

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@jcl1785  zolang je je oude dierenabonnement nog hebt zal je cloud blijven bestaan. Moest je niet meer inloggen op je account en je laat het 90 dagen gerust dan vervalt je cloud ook. Als je naar een nieuwe Go Formule gaat heb je ook geen cloud toegang meer. Zolang je dus inlogt en je niks wijzigt blijft je cloud toegankelijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Van dat blijven met dat dierenabonnement zou ik mijn hand niet durven in het vuur steken @patrick2 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen