Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-09-19 17h26
Antwoorden: 1 antwoord
Hallo,
ik probeer me in te loggen op https://cloud.orange.be/ui/jsp/login.jsp nadat ik deze mail had ontvangen : (onderaan).
maar ik ken het gsm-nummer nog wel, maar deze is helaas niet meer in gebruik, en het wachtwoord ben ik vergeten. als ik een nieuw ww wil aanvragen, zou ik een 'smsje' op dat nummer ontvangen, maar deze is niet meer in gebruik? het email adres wel nog, want hierop ontvang ik onderstaande mail.
iemand enig idee hoe ik toch op mijn account geraak?
mail:
Hallo,
We hebben gemerkt dat je al een tijd lang geen foto’s hebt geback-upt.
Op dit moment gebruik je 19.2 MB opslagruimte voor je gegevens. Vergeet niet dat je je waardevolle geheugens veilig opbergt in Orange Cloud. Bovendien kun je veilig ruimte op je telefoon vrijmaken als je geback-upt hebt.
Ik begrijp heel goed dat dit een ernstig probleem is voor u, maar daarom dubbelposten .... Dat werkt alleen maar negatief hoor, je kiest zorgvuldig in welke rubriek je uw vraag stelt en daar stopt het.
Om uw probleem op te lossen kan enkel de klantendienst voor u iets betekenen, dus best met hen contact opnemen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
13 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |