annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Cloud

Topic gestart op: 23-11-19 19h59

Antwoorden: 2 antwoorden

jasmiine
Aspirant verkenner

Orange Cloud

OPGELOST

Ik wilde mij onlangs registreren voor de Orange Cloud maar telkens als ik mij probeer te registreren krijg ik een Error Pro-5102 bericht. Zijn er nog mensen die dit probleem zijn tegengekomen of weten hoe het opgelost kan worden?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@jasmiine  kijk eens via deze link of u het probleem kan oplossen : https://www.orange.be/nl/hulp/mobiel-internet-en-applicaties/problemen-met-orange-cloud-0

Eventueel eens de app eraf halen en opnieuw installeren kan ook een oplossing zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
NelsonM
Orange-werknemer

Ik wilde mij onlangs registreren voor de Orange Cloud maar telkens als ik mij probeer te registreren krijg ik een Error Pro-5102 bericht. Zijn er nog mensen die dit probleem zijn tegengekomen of weten hoe het opgelost kan worden?

Hallo @jasmiine,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@jasmiine  kijk eens via deze link of u het probleem kan oplossen : https://www.orange.be/nl/hulp/mobiel-internet-en-applicaties/problemen-met-orange-cloud-0

Eventueel eens de app eraf halen en opnieuw installeren kan ook een oplossing zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen