La communauté Tribe évolue ! Une nouvelle version de la communauté arrive très bientôt !
En attendant, vous pouvez toujours lire les contenus, mais il n’est plus possible de vous connecter ni de publier. De belles surprises vous attendent … restez connecté·e !
De Tribe-community verandert. Er komt heel binnenkort een nieuwe versie aan!
Je kunt de inhoud voorlopig nog bekijken, maar inloggen en berichten plaatsen is tijdelijk niet mogelijk. Er staan leuke verrassingen op je te wachten, dus blijf ons zeker volgen!
Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-11-19 19h59
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik wilde mij onlangs registreren voor de Orange Cloud maar telkens als ik mij probeer te registreren krijg ik een Error Pro-5102 bericht. Zijn er nog mensen die dit probleem zijn tegengekomen of weten hoe het opgelost kan worden?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@jasmiine kijk eens via deze link of u het probleem kan oplossen : https://www.orange.be/nl/hulp/mobiel-internet-en-applicaties/problemen-met-orange-cloud-0
Eventueel eens de app eraf halen en opnieuw installeren kan ook een oplossing zijn.
Ik wilde mij onlangs registreren voor de Orange Cloud maar telkens als ik mij probeer te registreren krijg ik een Error Pro-5102 bericht. Zijn er nog mensen die dit probleem zijn tegengekomen of weten hoe het opgelost kan worden?
Hallo @jasmiine,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
@jasmiine kijk eens via deze link of u het probleem kan oplossen : https://www.orange.be/nl/hulp/mobiel-internet-en-applicaties/problemen-met-orange-cloud-0
Eventueel eens de app eraf halen en opnieuw installeren kan ook een oplossing zijn.