La communauté Tribe évolue ! Une nouvelle version de la communauté arrive très bientôt !

En attendant, vous pouvez toujours lire les contenus, mais il n’est plus possible de vous connecter ni de publier. De belles surprises vous attendent … restez connecté·e !

De Tribe-community verandert. Er komt heel binnenkort een nieuwe versie aan!

Je kunt de inhoud voorlopig nog bekijken, maar inloggen en berichten plaatsen is tijdelijk niet mogelijk. Er staan leuke verrassingen op je te wachten, dus blijf ons zeker volgen!

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Cloud

Topic gestart op: 23-11-19 19h59

Antwoorden: 2 antwoorden

jasmiine
Aspirant verkenner

Orange Cloud

OPGELOST

Ik wilde mij onlangs registreren voor de Orange Cloud maar telkens als ik mij probeer te registreren krijg ik een Error Pro-5102 bericht. Zijn er nog mensen die dit probleem zijn tegengekomen of weten hoe het opgelost kan worden?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@jasmiine  kijk eens via deze link of u het probleem kan oplossen : https://www.orange.be/nl/hulp/mobiel-internet-en-applicaties/problemen-met-orange-cloud-0

Eventueel eens de app eraf halen en opnieuw installeren kan ook een oplossing zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
NelsonM
Orange-werknemer

Ik wilde mij onlangs registreren voor de Orange Cloud maar telkens als ik mij probeer te registreren krijg ik een Error Pro-5102 bericht. Zijn er nog mensen die dit probleem zijn tegengekomen of weten hoe het opgelost kan worden?

Hallo @jasmiine,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@jasmiine  kijk eens via deze link of u het probleem kan oplossen : https://www.orange.be/nl/hulp/mobiel-internet-en-applicaties/problemen-met-orange-cloud-0

Eventueel eens de app eraf halen en opnieuw installeren kan ook een oplossing zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen