- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Orange Cloud
Ik wilde mij onlangs registreren voor de Orange Cloud maar telkens als ik mij probeer te registreren krijg ik een Error Pro-5102 bericht. Zijn er nog mensen die dit probleem zijn tegengekomen of weten hoe het opgelost kan worden?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@jasmiine kijk eens via deze link of u het probleem kan oplossen : https://www.orange.be/nl/hulp/mobiel-internet-en-applicaties/problemen-met-orange-cloud-0
Eventueel eens de app eraf halen en opnieuw installeren kan ook een oplossing zijn.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik wilde mij onlangs registreren voor de Orange Cloud maar telkens als ik mij probeer te registreren krijg ik een Error Pro-5102 bericht. Zijn er nog mensen die dit probleem zijn tegengekomen of weten hoe het opgelost kan worden?
Hallo @jasmiine,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@jasmiine kijk eens via deze link of u het probleem kan oplossen : https://www.orange.be/nl/hulp/mobiel-internet-en-applicaties/problemen-met-orange-cloud-0
Eventueel eens de app eraf halen en opnieuw installeren kan ook een oplossing zijn.
![](/skins/images/88A29A3E212B2C43CD6EA88934346CC8/responsive_peak/images/icon_anonymous_message.png)