Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-11-24 20h01
Antwoorden: 19 antwoorden
Hi all,
Orange heeft beslist om mijn eigen domein (en bijgevolg mijn selfhosted services) onbereikbaar te maken dmv Orange Mobile Serenity.
Volgens de klantendienst is dit niet geactiveerd op mijn nummer, maar aangezien ik op alle subdomains de error krijg, ga ik ervan uit dat het wel actief staat.
Kan ik ergens vragen om mijn domein te laten whitelisten? Ik kan niet meer aan mijn eigen services als ik buitenhuis ben. Dit is onaanvaardbaar. Er moeten trouwens nog andere mensen aan deze adressen kunnen, en ik weet niet welke provider zijn gebruiken. Enkel bij mij uitschakelen is dus niet echt een optie, mijn domein zou terug gedeblokkeerd moeten worden.
Iemand enig idee?
De app werkt niet, de config portal vind ik niet, ..
Je kan deze zelf beheren via de app, de app Orange mobile Serenity plus. Via volgende link kan je uitgebreide informatie terugvinden: https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-apps/orange-mobile-serenity/mijn-bescherming-aanpassen
dit klopt niet. De vraag is hoe een website te laten deblokkeren voor alle gebruikers, niet enkel voor jezelf
Christine, bedankt voor je antwoord maar dit is reeds aangehaald en ik heb toen ook gezegd dat dit mijn probleem niet oplost. Mijn domein is geblokkeerd bij Orange, en als ik voor mezelf een uitzondering toevoeg, is het nog steeds geblokkeerd bij andere gebruikers.
Het feit dat Serenity is geactiveerd zonder mijn toestemming, is een andere zaak. Dit is tevens ook nog altijd niet opgelost. Ik wacht op antwoord van Orange, maar die nemen hun tijd blijkbaar.
Ik kan Serenity trouwens nog altijd niet volledig uitschakelen voor mezelf, want volgens de klantendienst "staat het niet actief". Moet iemand me maar eens uitleggen dan, want ik snap er niks van!
Ik wacht al 2 weken maar nog steeds niets
Er zou een compensatie komen voor de tijd dat het niet werkt. Eerst zien, anders zal ik toch een aanpassing moeten doen op mijn factuur deze maand.
@Karoolus hier even de link om en berichtje in FB Messenger te doen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Ik persoonlijk werk met de Norton en heb het ook ooit dat
ik niet op een pagina geraak maar kan dan die VPN wel uitschakelen en
nadien terug aanzetten.
Ik hoop dat je spoedig een oplossing vind.
@Gregory mercikes voor je antwoord.