Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-04-21 17h35
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi,
Wij zijn nieuwe klant sinds een goeie maand.
Mijn dochter en ik hebben de Orange TV App geïnstalleerd op onze tablets en we kunnen deze niet gebruiken omdat we een foutmelding krijgen op het moment we onze tablets willen connecteren.
De foutmelding= een netwerk probleem. Ik heb al 2x gebeld met de klantendienst en zei hebben 2x een dossier aangemaakt en doorgestuurd naar de technische dienst. Ik ben op dit moment nog steeds aan het wachten op een telefoontje van de technische dienst 😞 😞 .
We hebben het al geprobeerd via de wifi en de ethernetkabel om te connecteren maar niks lukt.
Worden nieuwe klanten hier zo geholpen en behandeld.
MVG Johan
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Na heel wat vijven en zessen eindelijk de juiste persoon van de juiste dienst aan de lijn gehad over de Orange TV App.
Blijkbaar heb ik een modem van 2018 en is deze verouderd en kan deze geen internet ontvangen.
Volgende week komen ze een nieuwe modem installeren en zou de Orange TV App terug moeten werken.
Dus bij deze is het onderwerp gesloten. Eindelijk
Oh dan ga ik ook nog eens proberen mijn app te concentreren want ik was ineens de verbinding kwijt en kreeg deze niet meer hersteld. Vandaag bedacht om hier eens te zoeken dus ga het straks nog eens proberen!
Veel beter dan je te enerveren en je tijd te verlezen met ontkoppelen/terug koppelen, app eraf , app er terug op @Jolien1990
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
8 | |
7 | |
5 | |
4 |