Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-04-21 17h35
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi,
Wij zijn nieuwe klant sinds een goeie maand.
Mijn dochter en ik hebben de Orange TV App geïnstalleerd op onze tablets en we kunnen deze niet gebruiken omdat we een foutmelding krijgen op het moment we onze tablets willen connecteren.
De foutmelding= een netwerk probleem. Ik heb al 2x gebeld met de klantendienst en zei hebben 2x een dossier aangemaakt en doorgestuurd naar de technische dienst. Ik ben op dit moment nog steeds aan het wachten op een telefoontje van de technische dienst 😞 😞 .
We hebben het al geprobeerd via de wifi en de ethernetkabel om te connecteren maar niks lukt.
Worden nieuwe klanten hier zo geholpen en behandeld.
MVG Johan
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Na heel wat vijven en zessen eindelijk de juiste persoon van de juiste dienst aan de lijn gehad over de Orange TV App.
Blijkbaar heb ik een modem van 2018 en is deze verouderd en kan deze geen internet ontvangen.
Volgende week komen ze een nieuwe modem installeren en zou de Orange TV App terug moeten werken.
Dus bij deze is het onderwerp gesloten. Eindelijk
Na heel wat vijven en zessen eindelijk de juiste persoon van de juiste dienst aan de lijn gehad over de Orange TV App.
Blijkbaar heb ik een modem van 2018 en is deze verouderd en kan deze geen internet ontvangen.
Volgende week komen ze een nieuwe modem installeren en zou de Orange TV App terug moeten werken.
Dus bij deze is het onderwerp gesloten. Eindelijk
@Johan51 Bedankt om te laten weten.
Kan eerlijk gezegd de uitleg moeilijk volgen. Een verouderde modem die geen internet kan ontvangen ? Dan kon je ook niet met andere toestellen op internet en was de modem defect en niet verouderd
Ik had voor de rest gewoon overal internet raar maar waar. 😀
Hopelijk is het probleem opgelost na een nieuwe modem te hebben laten installeren.
Denk niet dat de helpdesk een onderscheid maakt tussen nieuwe klanten en oudere klanten
Ik ben al een 18 maand klant. Heb al twee maal naar de helpdesk moeten bellen. De eerste keer voor de TV app omdat ik mijn telefoon niet gekoppeld kreeg.
Heb toen een dossiernr gekregen en een tel nr om terug te bellen. De volgende dag werd ik teruggebeld. Toen gezegd dat het probleem opgelost was.
Mettertijd is mij duidelijk geworden hoe het werkt.
De telefoon of de tablet gaat over wifi of 4G naar een server/computer bij Orange. Die komt terug naar de decoder je modem/router binnen en dan bekabeld of via wifi naar je decoder.
Als er een netwerk probleem is, of de server overbelast kan je niet tot bij je decoder.
Als ik vb opnames wil bezien gebeurt het dat ik het volgende krijg 'geen decoder gevonden'
Als ik dan wat wacht ( 5 min, een uur, etc) gaat het dan toch.
Heb geleerd om het later eens te proberen
Hoop dat je probleem opgelost raakt.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
6 | |
4 | |
2 | |
2 |