annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV App

Topic gestart op: 02-04-21 17h35

Antwoorden: 6 antwoorden

Johan51
Gewaardeerd verkenner

Orange TV App

OPGELOST

Hoi,

Wij zijn nieuwe klant sinds een goeie maand.

Mijn dochter en ik hebben de Orange TV App geïnstalleerd op onze tablets en we kunnen deze niet gebruiken omdat we een foutmelding krijgen op het moment we onze tablets willen connecteren.

De foutmelding= een netwerk probleem. Ik heb al 2x gebeld met de klantendienst en zei hebben 2x een dossier aangemaakt en doorgestuurd naar de technische dienst. Ik ben op dit moment nog steeds aan het wachten op een telefoontje van de technische dienst 😞 😞 .

We hebben het al geprobeerd via de wifi en de ethernetkabel om te connecteren maar niks lukt.

Worden nieuwe klanten hier zo geholpen en behandeld.

 

MVG Johan

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Johan51
Gewaardeerd verkenner

Na heel wat vijven en zessen eindelijk de juiste persoon van de juiste dienst aan de lijn gehad over de Orange TV App.

Blijkbaar heb ik een modem van 2018 en is deze verouderd en kan deze geen internet ontvangen.

Volgende week komen ze een nieuwe modem installeren en zou de Orange TV App terug moeten werken.

Dus bij deze is het onderwerp gesloten. Eindelijk

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Jolien1990
Aspirant verkenner

Oh dan ga ik ook nog eens proberen mijn app te concentreren want ik was ineens de verbinding kwijt en kreeg deze niet meer hersteld. Vandaag bedacht om hier eens te zoeken dus ga het straks nog eens proberen! 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Veel beter dan je te enerveren en je tijd te verlezen met ontkoppelen/terug koppelen, app eraf , app er terug op @Jolien1990 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen