Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-05-22 20h01
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Is het normaal dat je je visa kaart gegevens moet ingeven (cadeau: 4 weken gratis tijdschrift) en op de betaalpagina terecht komt? Waar wordt de kortingscode ingegeven?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het is echt geen phishing en er is ook geen automatisch verlenging aan verbonden. Indien het probleem met de betaalpagina zich blijft voordoen, dan kan je best op de promo pagina van Roularta contact opnemen met hun klantendienst. Ik ben zeker dat ze jou gaan kunnen helpen. Veel succes!
Als je je visakaart moet ingeven voor een cadeau, @CW zou ik het niet doen. Misschien zit er een automatische verlenging aan vast als je niet opzegt voor einde cadeau periode
Het is echt geen phishing en er is ook geen automatisch verlenging aan verbonden. Indien het probleem met de betaalpagina zich blijft voordoen, dan kan je best op de promo pagina van Roularta contact opnemen met hun klantendienst. Ik ben zeker dat ze jou gaan kunnen helpen. Veel succes!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |