annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange all star game

Topic gestart op: 28-12-19 17h33

Antwoorden: 8 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Orange all star game

Er is vanavond basketbal 'Orange all star game 2019' en begint om 19u30. 

Voor de fans die van basket houden, kunnen deze tornooi volgen op Proximus en op Telenet Play Sports. Maar hiervoor heb je een abo nodig.

- Mijn vraagje: Waarom kan Orange dit tornooi niet op deze website of te minste op Orange TV ook uitzenden? Er zullen wel basketfans zijn onder ons, die misschien dit ook graag zouden willen zien...

Link: https://www.orangeallstargame.be/uploads/VIP_Orange_ASG.pdf

 

Suggestie: Misschien iets voor in de toekomst?

 

 

Labels (2)
8 ANTWOORDEN 8
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Er is vanavond basketbal 'Orange all star game 2019' en begint om 19u30. 

Voor de fans die van basket houden, kunnen deze tornooi volgen op Proximus en op Telenet Play Sports. Maar hiervoor heb je een abo nodig.

- Mijn vraagje: Waarom kan Orange dit tornooi niet op deze website of te minste op Orange TV ook uitzenden? Er zullen wel basketfans zijn onder ons, die misschien dit ook graag zouden willen zien...

Link: https://www.orangeallstargame.be/uploads/VIP_Orange_ASG.pdf

 

Suggestie: Misschien iets voor in de toekomst?

Ugh @Surfer,

Orange hoort U, nu mag je belangrijke basketbalmatches (we zijn nu bezig met de Belgian Cats en de Belgian Lions) volgen op de instagram en facebook accounts van Orange. Pas op, het wordt enkel live uitgezonden.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Surfer 

Eigenlijk wel jammer, want ik volg basket wel. Nu kijk ik veel naar Eleven sports (NBA)

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  naar mijn mening zou het geen al te grote moeite mogen zijn voor die rechten te kopen. Ik weet dat die rechten veel geld kosten maar ze verdienen dat ook wel weer terug. Maar dat is mijn mening natuurlijk . En zo zie je maar weer dat echt niet alles op punt staat bij Orange. Dus hopelijk het nieuwe jaar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Idd... Orange heeft nog wat werk. Bijna een nieuw jaar en hopelijk komt Orange met wat verbeteringen en nieuwigheden!!! Ben benieuwd

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen