Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-03-20 09h53
Antwoorden: 9 antwoorden
Er zit een bug op de online herlaad pagina
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/online-herladen
Als ik op Verdergaan klik krijg ik de volgende boodschap
Not Fiund
The requested URL /callback/Exception was not found on this server.
mvg
Leo Borgions
@LeoBorgi dan kan je best wachten tot een later moment. Misschien te druk op dit moment voor de server dus dat er meerdere aan het herladen omwille van de situatie. Maar het kan ook intern bij Orange iets mis of misschien een aanpassing.
Zou zeggen probeer het op een later moment nog eens en moest het echt niet werken kan je de klantendienst eens contacteren als dat niet kan om te bellen dan via messenger proberen.
Bedankt Patrick,
Net nog eens geprobeerd, da's toch ongeveer 5 uur na de eerste poging, met nog steeds dezelfde foutboodschap.
Ik zal eens poberen de klantendienst te contacteren.
Via messenger, zeg je. Wat is hun profielnaam?
mvg
Leo
Als ik op jouw linkje klik kan ik alles doen.
Verwijder je cache eens van de app.
Start eens alles volledig opnieuw op en probeer nog eens.
Succes.
Hoi Josette en alle andere helers en wonderdokters,
M'n cache van m'n Chrome browser leeg maken zag ik niet zitten.
Ik heb het dan maar in m'n Opera browser geprobeerd en daar werkte het 'als een fluitje van een cent' 🙂
Dank aan alle hulpverleners.
Voor mij mag deze topic afgesloten worden (al weet ik niet hoe dat moet, hehe).
Tot de volgende
Leo
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |