- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Orange cloud
4 ANTWOORDEN 4
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ja fout gsm nr of paswoord maar heb paswoord al is vernieuwd maar blijft hetzelfde zeggen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Tom80 die fout heb ik ook al eens een paar keer gehad. Heb toen een paswoord reset gedaan en het was opgelost. Maar ik moet zeggen heb wel verschillende paswoorden gedaan want blijkbaar pakt niet elk paswoord. Probeer eens een reset te doen nog eens en een paswoord te maken met een hoofdletter beginnend en eventueel cijfers op het eind. Zo is het uiteindelijk bij mij ook gelukt. Heb schrik dat ik de app of iets eraf haal en opnieuw kan beginnen.
