annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange cloud

Topic gestart op: 28-11-19 12h35

Antwoorden: 8 antwoorden

Mina_1
Veteraan verkenner

Orange cloud

OPGELOST

Heeft er iemand ervaring met de orange cloud?

ben je er tevreden mee? Zou je het anderen ook aanraden of niet echt? 

groetjes,

Mina

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Mina_1  ik gebruik de Orange cloud en ben er zeer tevreen van. Als je de app opent worden je foto's direct in de cloud gezet om dan weer ruimte vrij te maken op je gsm , dus de foto's kan je dan van je gsm weg doen. Ook via de pc makkelijk op te vragen en eventueel in mapjes te plaatsen. De Orange cloud kan je ook delen met je gezin als iemand nog foto's heeft zodat deze altijd op 1 en dezelfde plaats staan en je kan delen . Want u maakt foto's maar uw partner bijvoorbeeld ook en zo is het gemakkelijk deze samen te voegen. Zo een cloud service zouden meer providers mogen doen , vindt ik persoonlijk. Enkel uw opslag is verschillend omdat het van uw abonnement afhangt. Heeft u Arend heeft u 500 GB maar als u bijvoorbeeld Koala heeft dan heeft u minder opslag , maar u kan dan wel opslag bijkopen en betaald u dat per maand. Dus al met al zeer tevreden over.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Ik heb het tijd gebruikt maar ik ben terug gegaan naar Google Drive , reden is dat als je tijdje niets doet op Orange cloud ze je account na verloop van tijd deactiveren.

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Mina_1
Veteraan verkenner

Oké, das een belangrijke factor! 
Ik denk dan dat het mss niet zo voor mij zal zijn... 

bedankt! 🙂 

Mina

patrick2
Wijze
Wijze

@Mina_1  ik gebruik de Orange cloud en ben er zeer tevreen van. Als je de app opent worden je foto's direct in de cloud gezet om dan weer ruimte vrij te maken op je gsm , dus de foto's kan je dan van je gsm weg doen. Ook via de pc makkelijk op te vragen en eventueel in mapjes te plaatsen. De Orange cloud kan je ook delen met je gezin als iemand nog foto's heeft zodat deze altijd op 1 en dezelfde plaats staan en je kan delen . Want u maakt foto's maar uw partner bijvoorbeeld ook en zo is het gemakkelijk deze samen te voegen. Zo een cloud service zouden meer providers mogen doen , vindt ik persoonlijk. Enkel uw opslag is verschillend omdat het van uw abonnement afhangt. Heeft u Arend heeft u 500 GB maar als u bijvoorbeeld Koala heeft dan heeft u minder opslag , maar u kan dan wel opslag bijkopen en betaald u dat per maand. Dus al met al zeer tevreden over.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Mina_1
Veteraan verkenner

Bedankt voor je mening en wat uitleg. 
het is inderdaad wel interessant als je je foto's op de cloud kan zetten. Die nemen idd veel plaats in beslag op mijn gsm...

ik twijfel bij zo'n dingen gewoon altijd wat.. qua veiligheid? Privacy? Haha. Of als er dan een probleem is met de cloud, dat ik mijn foto's niet kwijt ben. Maar sinds jij er tevreden over bent... ik zal het zeker wel eens gebruiken 🙂

patrick2
Wijze
Wijze

@Mina_1  veiligheid en problemen ? Dat is aan Orange om onze veiligheid de garanderen en ook om de problemen op te lossen. Persoonlijk voel ik me veiliger of meer vertrouwen erin met de privacy bij Orange als ergens via een cloud van Huawei . Heb ook Google cloud opslag voor de foto's , heb Apple cloud en heb ook nog een eigen cloud systeem thuis staan ,een apparaat. Van de Google en Apple genoemde staan alleen maar foto's op , persoonlijke documenten denk aan , facturen voor garantie of een cv of welk eender stuk wat belangrijk is sla ik thuis op op mijn eigen cloud. Het is een nas systeem aangesloten op internet en vanaf elk toestel te bereiken ook via de gsm. Ben ik ergens en moet zo een document hebben kan ik er direct aan. Maar goed ga daar niet te veel over uitleggen want niet veel ' gewone ' klanten gebruiken dit. Voor de orange klant kan ik de cloud van Orange aanraden , veilig , betrouwbaar en doet wat het moet doen , foto's opslaan . En dat is het belangrijkste.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen