annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange cloud

Topic gestart op: 28-11-19 12h35

Antwoorden: 8 antwoorden

Mina_1
Veteraan verkenner

Orange cloud

OPGELOST

Heeft er iemand ervaring met de orange cloud?

ben je er tevreden mee? Zou je het anderen ook aanraden of niet echt? 

groetjes,

Mina

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Mina_1  ik gebruik de Orange cloud en ben er zeer tevreen van. Als je de app opent worden je foto's direct in de cloud gezet om dan weer ruimte vrij te maken op je gsm , dus de foto's kan je dan van je gsm weg doen. Ook via de pc makkelijk op te vragen en eventueel in mapjes te plaatsen. De Orange cloud kan je ook delen met je gezin als iemand nog foto's heeft zodat deze altijd op 1 en dezelfde plaats staan en je kan delen . Want u maakt foto's maar uw partner bijvoorbeeld ook en zo is het gemakkelijk deze samen te voegen. Zo een cloud service zouden meer providers mogen doen , vindt ik persoonlijk. Enkel uw opslag is verschillend omdat het van uw abonnement afhangt. Heeft u Arend heeft u 500 GB maar als u bijvoorbeeld Koala heeft dan heeft u minder opslag , maar u kan dan wel opslag bijkopen en betaald u dat per maand. Dus al met al zeer tevreden over.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Ik heb het tijd gebruikt maar ik ben terug gegaan naar Google Drive , reden is dat als je tijdje niets doet op Orange cloud ze je account na verloop van tijd deactiveren.

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
CarinoBxl
Ervaren verkenner

ja ik heb het! En het werkt heel goed, voor la je foto's enz.

Ik be er zeer tevreden mee en het is gratis.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@CarinoBxl  schreef:

ja ik heb het! En het werkt heel goed, voor la je foto's enz.

Ik be er zeer tevreden mee en het is gratis.


Een positieve noot is steeds welkom 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


LukasHeylen
Ervaren verkenner

Ik gebruik de service nu enkele weken. Maar volgens mij is het vooral nuttig wanneer je bijvoorbeeld je telefoon verliest en geen backup hebt bij een andere cloud.

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Ik heb het tijd gebruikt maar ik ben terug gegaan naar Google Drive , reden is dat als je tijdje niets doet op Orange cloud ze je account na verloop van tijd deactiveren.

 

Groetjes,

KJ

Leden met de meeste pluimen