Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-04-20 18h25
Antwoorden: 55 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo op deze mooie paaszondag !
Ik heb zojuist een mail gekregen over een orange cloud abonnement ...
Beste Klant,
We hebben een aanvraag voor de annulering van je abonnement voor het plan Orange Cloud 32GB ontvangen. Je ontvangt een bericht zodra het proces is afgerond. Dit kan zijn op het moment dat je abonnement afloopt. Neem contact op met de klantenservice als je deze activiteit niet herkend.
-- The Orange Cloud Team.
Wat raden jullie me aan want ik heb geen annulering van een abonnement ingediend ! Eerlijk ... ik weet zelfs niet of ik een orange cloud abonnement heb ...🤔
Bedankt voor de moeite een aangename avond verder 🤛.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@comima Ik kan niks anders bedenken. Op de FR kant heb ik er een gezien die er zo ingetuimeld is. Success
Ge moet u niet excuseren, ge verprutst mijn tijd niet.
We zijn hier om mekaar te helpen, en dat proberen we toch te doen. Gewoon praat café mag ook wel eens, maar problemen oplossen en vragen beantwoorden zijn ons hoofddoel hier, nietwaar 😊
Moest ik u en de andere Tribers niet graag helpen was ik hier nu niet hoor ... 😎
Weet ge, er is natuurlijk altijd de optie om toch een FB account aan te maken zodat je messenger kan gebruiken, maar die FB nooit openen of gebruiken.
Zolang jij daar zelf niks inzet en op geen enkele post reageert (kan moeilijk als ge FB nooit opendoet) kan er niks gebeuren eigenlijk ...
@comima schreef:
Dan wil ik je alleen nog erg bedanken voor de moeite en je geduld 👍.
Vriendelijke groetekes en hou het gezond 🤛 🍀
Dat is met heel veel plezier gedaan, en, wie weet, vind ik nog wel ergens iets om alles toch nog voor elkaar te krijgen. Een beetje zoeken en lezen is ook wel plezant.
Stay ook safe en tot de volgende hé 😎
@comima schreef:
Oei ... Bedankt voor de Coyote uitleg !
Koala staat mij aan omdat je 4 GB krijgt en omdat ik een Love pakket heb, krijg ik nog eens 4 GB gratis.
- De GO geeft 5 GB maar ik weet niet of je daar ook nog iets bijkrijgt met een Love pakket. En dan nog eens andere features erbij voor dezelfde prijs ?
- Groetekes.
Dag @comima
Een Go geeft niks extra bij een Love ( dus geen extra 5 GB)
Wat je wel kan doen als er geen BTW nr aan het abonnement verbonden is, is een Go Intense nemen.
Dit geeft je 15 GB. Kost 30 EUR maar je krijgt 9 EUR korting omdat je een al een Love hebt.
Dus 1 EUR extra vergeleken met de Koala
Let op; je ziet die 9 EUR korting niet in de klantenzone, je zult ze wel zien op de factuur
@comima schreef:
Bedankt Gregory, weeral iets dat ik weet ...
You're welcome, @comima
Hier staat er veel https://community.orange.be/t5/Tarieven-en-verbruik/Iets-nieuws-bij-Orange-GO-Tariefplannen/m-p/4858...
De combinatie Love met Intense/Unlimited wordt niet vermeld. Maar als je naar de website gaat en een Love abonnement met Intense/Unlimited simuleert zie je het wel (Multiproductvoordeel)
https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel/nieuwe-klant?TP=BI_00_00_00_00_TV
Dag @comima
Wat de verlenging betreft weet ik niet. Ik gebruik coyote niet, heb een gps in de wagen
Hier zie ik dat het verlengd wordt https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Coyote-app-hoelang-nog-gratis-beschikbaar/td-p/178...
Verder denk ik dat je de coyote app gewoon van je phone kan verwijderen zoals alle apps
Have a nice day
Ik heb coyote uit nieuwsgierigheid ook al een hele tijd op mijn foon staan en kan dus bevestigen: telkens het abo afloopt wordt het vanzelf weer verlengd.
Hoelang dat nog zo gaat werken nu er de GO abonnementen zijn en Coyote niet meer door Orange gesponsord wordt, dat is een goeie vraag ....
@comima schreef:
Ik zie wel hoe het loopt anders zwier ik Coyote eraf ... ik heb ook Waze.
Groetekes !
Ja, als het abo niet verlengd wordt zal er niks anders opzitten dan het eraf zwieren hé 😉
Ervoor betalen ga ik niet ... En ik vergeet trouwens toch meestal om het eens op te zetten .. Ik denk dat ik het op een heel jaar al een keer of twee eens aangezet heb ... 🙄
Ik ben dan ook een voorzichtige chauffeur die zo een verklikker niet nodig heeft ... 😅
Ik zie wel hoe het loopt anders zwier ik Coyote eraf ... ik heb ook Waze.
Groetekes !
@comima schreef:
Ik zie wel hoe het loopt anders zwier ik Coyote eraf ... ik heb ook Waze.
Groetekes !
Ja, als het abo niet verlengd wordt zal er niks anders opzitten dan het eraf zwieren hé 😉
Ervoor betalen ga ik niet ... En ik vergeet trouwens toch meestal om het eens op te zetten .. Ik denk dat ik het op een heel jaar al een keer of twee eens aangezet heb ... 🙄
Ik ben dan ook een voorzichtige chauffeur die zo een verklikker niet nodig heeft ... 😅
Waw !!! Gene verklikker nodig !!! 🤔 ...
Goe bezig !!! Houden zo !!!
Prettige avond nog voorzichtige chauffeur !! 👍 🤛 👍
@comima schreef:
Hallo cdt 24801,
Bedankt voor je reactie. Mijn abonnement is de oude Koala - ik ben niet overgegaan naar die nieuwe formule ( leek me helemaal ni nodig ; never change a winning team hee ! )
Het moet inderdaad een vergissing zijn ...
Ik kan een ballonneke oplaten maar heb gene Messengern alleen whatsapp...
Bedankt.
Jammer genoeg beschikt Orange nog niet over een WA account voor de klantendienst ...
Ik heb messenger op PC geïnstalleerd. Zonder facebook, dat heb ik niet en niet nodig ook niet.
Ik heb deze hier :
Even googelen op de volledige naam en je hebt de link te pakken.
Gewoon aanmelden met uw gsm nummer. Ik heb trouwens ook op de foon een versie van messenger die niet aan FB gelinkt is.
Het grote voordeel van messenger is dat men dan bij Orange de tijd heeft om een en ander deftig na te kijken en jij hoeft niet urenlang naar een vervelend wachtmuziekje te luisteren. Het nadeel is dat je soms een beetje geduld moet hebben alvorens het antwoord er is.
Maar ik denk dat dit laatste in deze situatie niet zo erg is voor u... 😋
GM cdt24801,
Oei ... ik ben al nie goe bezig vrees ik ...Messenger for Desktop 3.0.14 heb ik gedownload en ik zit al strop ...
Ik tik gewoon mijn foon nummer in en klik op doorgaan, krijg ik een melding dat ik een account moet maken
precies van FB en dat moet ik echt niet...
Bedankt ... 😞