annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange cloud...

Topic gestart op: 12-04-20 18h25

Antwoorden: 55 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Orange cloud...

OPGELOST

Hallo op deze mooie paaszondag ! 

Ik heb zojuist een mail gekregen over een orange cloud abonnement ...

Beste Klant,

We hebben een aanvraag voor de annulering van je abonnement voor het plan Orange Cloud 32GB ontvangen. Je ontvangt een bericht zodra het proces is afgerond. Dit kan zijn op het moment dat je abonnement afloopt. Neem contact op met de klantenservice als je deze activiteit niet herkend.

-- The Orange Cloud Team.

Wat raden jullie me aan want ik heb geen annulering van een abonnement ingediend ! Eerlijk ... ik weet zelfs niet of ik een orange cloud abonnement heb ...🤔

Bedankt voor de moeite een aangename avond verder 🤛.

Labels (1)
10 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Gregory
Wijze
Wijze

@comima Ik kan niks anders bedenken. Op de FR kant heb ik er een gezien die er zo ingetuimeld is. Success

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Hier is een link, daar staat dat, ge ziet dat ik u geen blaaskes wijsmaak ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Ge moet u niet excuseren, ge verprutst mijn tijd niet.

We zijn hier om mekaar te helpen, en dat proberen we toch te doen. Gewoon praat café mag ook wel eens, maar problemen oplossen en vragen beantwoorden zijn ons hoofddoel hier, nietwaar 😊

Moest ik u en de andere Tribers niet graag helpen was ik hier nu niet hoor ... 😎

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Weet ge, er is natuurlijk altijd de optie om toch een FB account aan te maken zodat je messenger kan gebruiken, maar die FB nooit openen of gebruiken.

Zolang jij daar zelf niks inzet en op geen enkele post reageert (kan moeilijk als ge FB nooit opendoet) kan er niks gebeuren eigenlijk ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze


@comima  schreef:

Dan wil ik je alleen nog erg bedanken voor de moeite en je geduld 👍.

Vriendelijke groetekes en hou het gezond 🤛 🍀


Dat is met heel veel plezier gedaan, en, wie weet, vind ik nog wel ergens iets om alles toch nog voor elkaar te krijgen. Een beetje zoeken en lezen is ook wel plezant.

Stay ook safe en tot de volgende hé 😎

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Gregory
Wijze
Wijze


@comima  schreef:

Oei ... Bedankt voor de Coyote uitleg !

Koala staat mij aan omdat je 4 GB krijgt en omdat ik een Love pakket heb, krijg ik nog eens 4 GB gratis.

  • De GO geeft 5 GB maar ik weet niet of je daar ook nog iets bijkrijgt met een Love pakket. En dan nog eens andere features erbij voor dezelfde prijs ? 
  • Groetekes.

Dag @comima 

Een Go geeft niks extra bij een Love ( dus geen extra 5 GB)

Wat je wel kan doen als er geen BTW nr aan het abonnement verbonden is, is een Go Intense nemen.

Dit geeft je 15 GB.  Kost 30 EUR maar je krijgt 9 EUR korting omdat je een al een Love hebt.

Dus 1 EUR extra vergeleken met de Koala

Let op; je ziet die 9 EUR korting niet in de klantenzone, je zult ze wel zien op de factuur

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Gregory
Wijze
Wijze


@comima  schreef:

Bedankt Gregory, weeral iets dat ik weet ...


You're welcome, @comima 

Hier staat er veel https://community.orange.be/t5/Tarieven-en-verbruik/Iets-nieuws-bij-Orange-GO-Tariefplannen/m-p/4858...

De combinatie Love met Intense/Unlimited wordt niet vermeld.  Maar als je naar de website gaat en een Love abonnement met Intense/Unlimited simuleert zie je het wel (Multiproductvoordeel) 

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel/nieuwe-klant?TP=BI_00_00_00_00_TV

 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Gregory
Wijze
Wijze

Dag @comima 

Wat de verlenging betreft weet ik niet.  Ik gebruik coyote niet, heb een gps in de wagen

Hier zie ik dat het verlengd wordt https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Coyote-app-hoelang-nog-gratis-beschikbaar/td-p/178...

 

Verder denk ik dat je de coyote app gewoon van je phone kan verwijderen zoals alle apps

Have a nice day

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Ik heb coyote uit nieuwsgierigheid ook al een hele tijd op mijn foon staan en kan dus bevestigen: telkens het abo afloopt wordt het vanzelf weer verlengd.

Hoelang dat nog zo gaat werken nu er de GO abonnementen zijn en Coyote niet meer door Orange gesponsord wordt, dat is een goeie vraag ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze


@comima  schreef:

Ik zie wel hoe het loopt anders zwier ik Coyote eraf ... ik heb ook Waze.

Groetekes ! 


Ja, als het abo niet verlengd wordt zal er niks anders opzitten dan het eraf zwieren hé 😉

Ervoor betalen ga ik niet ... En ik vergeet trouwens toch meestal om het eens op te zetten .. Ik denk dat ik het op een heel jaar al een keer of twee eens aangezet heb ... 🙄

Ik ben dan ook een voorzichtige chauffeur die zo een verklikker niet nodig  heeft ... 😅

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

55 ANTWOORDEN 55
Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Welk abonnement heb je?

Indien dat een oud dierenabonnement is vanaf Koala dan is daar automatisch Orange cloud bij, hoefde je niet apart aan te vragen.

Ben je misschien recent overgegean naar een van de nieuwe GO formules? In dat geval valt dat Orange cloud abo weg, de nieuwe formules hebben dat niet meer.

Dat zijn zo de dingen die bij mij als eerste opkomen. Een andere oorzaak zou ook nog kunnen zijn dat er een vergissing / verwisseling met een andere klant is.

Je kan steeds eens een ballonneke oplaten bij Orange via messenger.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Hallo cdt 24801,

Bedankt voor je reactie. Mijn abonnement is de oude Koala - ik ben niet overgegaan naar die nieuwe formule ( leek me helemaal ni nodig ; never change a winning team hee ! )

Het moet inderdaad een vergissing zijn ...

Ik kan een ballonneke oplaten maar heb gene Messengern alleen whatsapp...

Bedankt.

Keanooo
Aspirant verkenner

dankuwel 

Voor de oplossing

Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Ik heb coyote uit nieuwsgierigheid ook al een hele tijd op mijn foon staan en kan dus bevestigen: telkens het abo afloopt wordt het vanzelf weer verlengd.

Hoelang dat nog zo gaat werken nu er de GO abonnementen zijn en Coyote niet meer door Orange gesponsord wordt, dat is een goeie vraag ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen