annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange heeft ons een abonnement aangesmeerd wanneer ik achter een start herlaadkaart ben gegaan

Topic gestart op: 06-11-21 15h46

Antwoorden: 2 antwoorden

Mohsine
Rekruut scout

Orange heeft ons een abonnement aangesmeerd wanneer ik achter een start herlaadkaart ben gegaan

Hallo ,

Een tijdje geleden ben ik een (herlaad) kaart gaan halen voor mijn invalide moeder in de Carrefour te Oostakker .

Nu krijgt mijn moeder een een factuur toegestuurd omdat die verkoper haar een abonnement heeft aangesmeerd , die zal waarschijnlijk niet aan zijn targets gekomen zijn en de druk zal hem parten gespeeld hebben ... Ben namelijk zelf ook verkoper geweest niet van Orange natuurlijk maar verkoop blijft verkoop b

Nu is mijn vraag wat kan ik doen want heb al heel mijn verhaal aan jullie klantendienst uitgelegd die hebben me meegedeeld dat het abonnement teniet gedaan wordt maar mijn moeder heeft onlangs een brief gekregen van een deurwaarder ... Heel leuk allemaal !

Moet ik hiervoor klacht indienen ? Moet ik naar de politie ? Want tenslotte is er een contract opgemaakt zonder handtekening dat is schriftvervalsing en dat is voor ons heel veel extra werk om dit nu allemaal in orde te maken mijn moeder heeft al heel veel last van haar gezondheid en een deurwaarder op haar leeftijd is absurd .

Kan iemand me hieromtrent verder helpen?

Alvast bedankt !

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Mohsine  

Waarschijnlijk is er gewoon iets verkeerd gegaan bij de aanvraag. Goed ik begrijp leuk is het niet en als er niks getekend is is het ook niet wettelijk. 

Dit gezegd hebbende wil ik er ook bij zeggen dat wij hier via het forum niet veel kunnen doen aangezien we hier allemaal klant zijn. Ik kan je aanraden om de ombudsdienst voor Telecommunicatie  te raadplegen. Deze kunnen je helpen met soort dingen. 

Let wel op dat als je eenmaal hun erbij in betrekt dat alles van communicatie via hun loopt. Dus dan zullen hun voor jou / jullie het woord doen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Mohsine
Rekruut scout

Ah dank u wel Patrick ik zal dit eens bekijken ...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen