Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-11-21 15h46
Antwoorden: 2 antwoorden
Hallo ,
Een tijdje geleden ben ik een (herlaad) kaart gaan halen voor mijn invalide moeder in de Carrefour te Oostakker .
Nu krijgt mijn moeder een een factuur toegestuurd omdat die verkoper haar een abonnement heeft aangesmeerd , die zal waarschijnlijk niet aan zijn targets gekomen zijn en de druk zal hem parten gespeeld hebben ... Ben namelijk zelf ook verkoper geweest niet van Orange natuurlijk maar verkoop blijft verkoop b
Nu is mijn vraag wat kan ik doen want heb al heel mijn verhaal aan jullie klantendienst uitgelegd die hebben me meegedeeld dat het abonnement teniet gedaan wordt maar mijn moeder heeft onlangs een brief gekregen van een deurwaarder ... Heel leuk allemaal !
Moet ik hiervoor klacht indienen ? Moet ik naar de politie ? Want tenslotte is er een contract opgemaakt zonder handtekening dat is schriftvervalsing en dat is voor ons heel veel extra werk om dit nu allemaal in orde te maken mijn moeder heeft al heel veel last van haar gezondheid en een deurwaarder op haar leeftijd is absurd .
Kan iemand me hieromtrent verder helpen?
Alvast bedankt !
Waarschijnlijk is er gewoon iets verkeerd gegaan bij de aanvraag. Goed ik begrijp leuk is het niet en als er niks getekend is is het ook niet wettelijk.
Dit gezegd hebbende wil ik er ook bij zeggen dat wij hier via het forum niet veel kunnen doen aangezien we hier allemaal klant zijn. Ik kan je aanraden om de ombudsdienst voor Telecommunicatie te raadplegen. Deze kunnen je helpen met soort dingen.
Let wel op dat als je eenmaal hun erbij in betrekt dat alles van communicatie via hun loopt. Dus dan zullen hun voor jou / jullie het woord doen.
Ah dank u wel Patrick ik zal dit eens bekijken ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
13 | |
6 | |
4 | |
2 | |
2 |