Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-08-23 15h54
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo.
Vroeger kon ik via mijn klantenzone een lege simkaart bestellen ( als reserve simkaart) voor mijn nummer , was heel makkelijk , maar nu zie ik die optie niet meer staan in men klantenzone? Volgens website & facebook messenger zeggen ze dat dit wel kan , is deze optie op andere plaats gezet?
Groeten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Probeer anders even het volgende. Misschien dat dit wel lukt.
Ga naar Orange.be met een computer, log in op de klantenzone,
vervang vervolgens de nullen in de onderstaande link door het telefoonnummer waarvan je een nieuwe simkaart wenst en surf dan naar die pagina.
https://e-services.orange.be/nl/devices/new_sim_request/32400000000
Let wel, je moet eerst ingelogd zijn op de klantenzone voor je naar deze pagina kunt surfen.
Bvb, wil je nieuwe simkaart aanvragen voor het nr 0473 000 111 dan ziet de link er zo uit:
https://e-services.orange.be/nl/devices/new_sim_request/32473000111
Ga naar Orange.be, log in op de klantenzone. Ga dan naar "mijn toestellen" en kies voor de optie "mijn simkaart vernieuwen" bij het correcte gsmnummer.
Ik vermoed dat je dan deze moet laten activeren eens je deze hebt ontvangen. Ik heb geen idee wat er gebeurd als je deze niet laat activeren binnen een bepaalde termijn maar het is het proberen waard...
Zoals ik zei , ik zie deze optie niet staan in men klantenzone , zie jij dat wel staan dan?
Groeten
Ik zie deze optie ook niet meer staan in de klantenzone, voorheen was dit wel.
Je bent dus niet de enige 😉
Alle tis te hopen dat het nog terug komt dan , want dit was juist super handig , en een Orange schop is in mijn geval ver weg ( gezien ze alles gesloten hebben van schops van Orange in mijn buurt ).
Ja, ik zie die optie staan bij al m’n gsmnr’s in men pakket.