annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange radio app error

Topic gestart op: 18-02-20 20h38

Antwoorden: 11 antwoorden

Kriske
Ervaren verkenner

Orange radio app error

OPGELOST

Ik heb steeds problemen bij het laden van de radio app.. wanneer ik de app open blijft het ofwel bij een zwart scherm, of opent hij wel maar wanneer ik dan een zender wil afspelen sluit de app zich af met een error. Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en opnieuw te instaleren maar zonder succes.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb steeds problemen bij het laden van de radio app.. wanneer ik de app open blijft het ofwel bij een zwart scherm, of opent hij wel maar wanneer ik dan een zender wil afspelen sluit de app zich af met een error. Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en opnieuw te instaleren maar zonder succes.

Ugh @Kriske,

Ik zie dat je al veel alternatieven hebt geprobeerd (het waren goede idëen) ! Je zou best eens contact opnemen met de technische dienst zodat ze je hiermee helpen !

Dat kan via de klantendienst tribu of via de webcare tribe op sociale media.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
Kriske
Ervaren verkenner

@Cdt24801 ik heb zonet app, na een heropstart nog eens opnieuw geïnstalleerd maar met hetzelfde resultaat. 

Ik kreeg de zenders te zien maar na het selecteren van een zender sloot de app zich meteen af (zie foto).

Josette
Wijze
Wijze

Kriske,

verwijder eens de cache in je Play store van Google.

Daarna de app verwijderen zoals het hoort via instellingen - applicaties 

zoek hem daar en klik op verwijderen. Zet je toestel uit.

Start alles volledig opnieuw op.

Download dan de app opnieuw.

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Kriske
Ervaren verkenner

@Josette zonet al de stapjes nog eens volledig doorlopen maar nog steeds zonder succes. Cache gegevens heb ik in de play store zelf verwijderd, als ook nog eens via instellingen - apps - geheugen - cache wissen..

Hierna de radio app.. gedwongen stoppen forceren - cache wissen - app verwijderen..

Vervolgens het toestel heropgestart en de app opnieuw geïnstalleerd.

Josette
Wijze
Wijze

Oei Kriske dat is jammer.

Misschien nog leden die nog iets anders weten om je te helpen?

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Kriske
Ervaren verkenner

@Josette @Cdt24801 geen enkel probleem hoor.. in ieder geval toch allebei vriendelijk bedankt voor de snelle respons en hulp! Mvg

 

Leden met de meeste pluimen