annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange shop Mechelen

Topic gestart op: 18-11-22 10h46

Antwoorden: 3 antwoorden

Sylvp
Aspirant verkenner

Orange shop Mechelen

Hallo,

Ik had graag doorgegeven dat wij niet tevereden zijn over hoe we gisteren in deze shop te woord gestaan zijn. Ten eerste was de shop om 17u55 al half dicht, we staan voor de deur en de twee shopmedewerkers kijken ons aan en lieten vrolijk de rolluik zakken. Ik heb geklopt en toen mocht ik binnen. Nog geen goeiedag ik leg mijn probleem uit (gsm onder garantie maar had factuur niet bij ) antwoord neen we kunnen niet helpen daarbij op software is er 2 jaar garantie, ik zeg de gsm is geen 2 jaar oud, ik zeg u kan het op mijn nummer zien ( online daar kan ik zelf ook de datum zien van de aankoop ), neen dat kunnen we niet... waar heeft u het toestel gekocht ... ik zeg hier ... oh maar kassasysteem houdt maar 6 maand gegevens bij dus kunnen we niet helpen... en met een arrogantie van hier tot in Tokyo terwijl ze verder hun spullen namen om naar huis te gaan. Nu kan ik best leven met een beleefd antwoord dat ze me zonder factuur niet kunnen helpen en dat ik dan kan terugkomen met het factuur ( want dat heb ik wel nog ) maar de arrogantie en de grijns toen ze de rolluik aflieten dat was erover.

Ik ben denk ik 18 jaar klant bij orange en NOG NOOIT op deze manier behandeld.

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

Iets beleefder van hun kant kon, maar persoonlijk zou ik om 17:55 niet in een winkel binnengaan als die om 18:00 sluit.  Het zijn ook maar gewone werknemers

Sylvp
Aspirant verkenner

Ja misschien wel, ik had ook geen uitebreide hulp verwacht. Ik wou gewoon weten wat ik kon doen ( Gsm plots uitgevallen en toch nog 85% batterij, geen reset mogelijk ).

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sylvp 

Persoonlijk zou ik niet gaan tegen sluit maar goed das wat anders. 

Dat je toestel zonder reden uitvalt kan zijn dat je batterij defect is maar hier moet je wel mee oppassen. Je krijgt namelijk van de fabriek , dus de makers er van , maar 6 maanden garantie op een batterij en de rest van je toestel 2 jaar. Dit is iets wat weinig mensen weten maar je moet daar rekening mee houden. Moest je dus je batterij laten vervangen en je probleem doet zich na 6 maanden pas voor zijn die kosten voor jezelf. 

En wat bedoel je met geen reset mogelijk ? Je kan elk toestel resetten dus dan neem ik aan die van jou ook.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen