Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-02-19 12h51
Antwoorden: 5 antwoorden
Om te checken welk de specifieke regio codes van uw foon zijn kun je volgende code ingeven:
*#1234#
Ik krijg dan voor mijn foon volgend resultaat:
AP: A520FXXU7CRL8
CP: A520FXXU7CLR8
CSC: A520FXXU7CLR8
Model: SM-A520F
Wanneer ik echter hetzelfde doe in de Orange telefoon app krijg moet ik zelf op "bellen" klikken terwijl dat in de standaard app allemaal vanzelf gebeurt, en krijg ik een foutmelding:
"Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code"
Ik heb dat doorgemaild naar de ontwikkelaars via de app zelf, die heeft een feedback functie aan boord.
Mijn vraag: zijn er hier nog mensen die dezelfde fout vaststellen of werkt het bij iemand wel goed in de Orange Telefoon app?
En weer maar eens ondervind ik het probleem dat na enkele minuten er niks meer kan gewijzigd worden: bij het nalezen heb ik gezien dat in mijn eerste post een dikke typo staat:
De lijn CSC: moet zijn A520FLUX7CLR8
Het is die lijn dat de landcode staat en dat juist wilde ik tonen ....
@Totem de vraag: zou het mogelijk zijn om die verbeterperiode een ietsje te verlengen aub?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
8 | |
7 | |
5 | |
4 |