annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange thank you badge

Topic gestart op: 21-03-20 13h39

Antwoorden: 19 antwoorden

Moustapha
Gewaardeerd verkenner

Orange thank you badge

Oké, ik wacht al zo lang op mijn derde badge dat ik al lang zou moeten krijgen. Ik wacht dus al maanden, maar nog steeds niets. Wat is dit voor netwerk. Ik ga overstappen naar een ander provider denk ik!

Labels (2)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
Moustapha
Gewaardeerd verkenner

Eh ma denkt gij da ik da ni gedaan heb? Denkt gij ik ga klagen zonder dat ik iets gedaan heb ? Ik heb al 100x Orange via messenger gecontacteerd en nog steeds wachten. En ja ik ben iemand die als ik niet tevreden ben dat ik verander van provider. Ik had ook een ander probleem gehad en ik belde naar Orange. Ze zeiden helemaal iets anders. Ze hebben me niet geholpen en op het verkeerde pad gezet. Sorry dat ik dan ongeduldig en vervelend ben voor u !!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Moustapha  ik denk en ik weet ook dat er overal wel iets is en dat de klant vandaag de dag sneller ontevreden is. Iedereen wil dat zijn of haar probleem opgelost wordt maar soms hebben bepaalde dingen tijd nodig.Moest iedereen reageren om over te stappen naar een andere provider dan hoeft men die problemen niet op te lossen want je bent dan toch geen klant meer. Klanten denken aan hun eigen ( wat een normale reactie is ) maar er zijn soms belangrijkere zaken. Maar wat de klanten ook niet zien is dat er een achterliggende technische dienst is om jou specifiek probleem op te lossen niet alles is via de klantendienst te regelen en dat ziet een klant niet. 

Maar goed je bent vrij te doen wat je wil maar dan zou ik Orange als nog even een bericht sturen dat je overstapt zodat ze niet hoeven achterhalen wat het probleem is. Maar bij andere providers is het niet altijd even beter hoor. Ik heb al genoeg dossiers behandeld van verschillende klanten die het zelfde reageren als jij nu doet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Moustapha
Gewaardeerd verkenner

Ok, danku wel.

Visjenet
Gewaardeerd verkenner

Blijf maar bij ORANGE.🙂📱

 

ikben er pas als nieuwe tevreden klant.

 

👌👍

patrick2
Wijze
Wijze

@Moustapha  dat is geheel verschillend en op voorhand niet gekend. Kan goed zijn dat je kiezen tussen extra mobiele data , een doos koeken en een fles wijn. Maar hetzelfde geldt kan je kiezen tussen wijn , een weekend weg en chocolade. Dus het is elke keer iets anders. Wij thuis hebben al kunnen kiezen tussen gratis foto's, een maand een film pakket van een bepaalde aanbieder uit NL , twee maanden abonnement op een tijdschrift die ze aanbieden ( zijn verschillende tijdschriften waar je uit kan kiezen ). Ja zo kan ik ff doorgaan maar het is gewoon afwachten. 


@Moustapha  schreef:

@patrick2  ja ok, andere providers hebben dit misschien niet, maar ik wil liever een provider dat niet heeft en waarschijnlijk beter is dan een provider waarvan badges aanwezig zijn, maar die na paar maanden krijgt. Dus liever een andere provider.


Dus eigenlijk vindt je Orange geen goede provider terwijl het gras aan de overkant echt niet groener is. Ik heb twee providers Telenet en Orange en als ze het mij vragen geef mij maar Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen