Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Leidende genezer

Re: Orange thank you badge

@Moustapha  schreef:

Dus hoelang moet ik nog wachten ? Maanden ? Jaren ? Maar goed, ik zal zien wat ik ga doen. Als ik mijn 3de badge niet binnenkort heb ga ik veranderen.

Veranderen van provider voor een badge @Moustapha .  Heb ik nog nooit gezien

Highlighted
Leidende sjamaan

@Moustapha  schreef:

Dus hoelang moet ik nog wachten ? Maanden ? Jaren ? Maar goed, ik zal zien wat ik ga doen. Als ik mijn 3de badge niet binnenkort heb ga ik veranderen.

Je bent een vrij mens, je mag veranderen wanneer en naar wie je wil. Ik zou enkel, in deze moeilijke periode, wat geduld en goede wil aan de dag leggen. Bij Orange moet je sowieso altijd veel geduld hebben, en gelet op de huidige situatie nog een beetje meer. Het is voor iedereen crisis.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Leidende sjamaan

@Gregory  schreef:

@Moustapha  schreef:

Veranderen van provider voor een badge @Moustapha .  Heb ik nog nooit gezien

Tja Gregory, iedereen heeft zo zijn eigen prioriteiten hé. Voor de ene persoon is dat een goede werking van de dienst, steeds en overal goed signaal, voor de andere persoon is dat snel een badge krijgen. En voor nog een andere telt enkel de laagste prijs, ongeacht wat je ervoor krijgt. En zo kan je nog lang doorgaan ...

Dat is menselijk en kan je niets aan doen.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Highlighted
Veteraan genezer

Jeetje mina, 

wat kunnen mensen toch ongeduldig en vervelend zijn, sorry voor mijn uitspraak!

Maar het is zo! Dan denk ik dat jij zo een persoon bent die van de ene

naar de andere provider zwengelt.

Ga via Messenger naar Orange en meld het daar ook eens.

Zo heb ik het gedaan gewoon om iets te vragen over onze domiciliëring en kreeg na

2 dagen een telefoon met de nodige uitleg.

Succes.

photo OnderschriftOrange01.png
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Eh ma denkt gij da ik da ni gedaan heb? Denkt gij ik ga klagen zonder dat ik iets gedaan heb ? Ik heb al 100x Orange via messenger gecontacteerd en nog steeds wachten. En ja ik ben iemand die als ik niet tevreden ben dat ik verander van provider. Ik had ook een ander probleem gehad en ik belde naar Orange. Ze zeiden helemaal iets anders. Ze hebben me niet geholpen en op het verkeerde pad gezet. Sorry dat ik dan ongeduldig en vervelend ben voor u !!

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Wat boeit u dat ? Als ik dat kan kan dat toch en trouwens, het is niet alleen maar door dat badge. 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Moustapha  ik denk en ik weet ook dat er overal wel iets is en dat de klant vandaag de dag sneller ontevreden is. Iedereen wil dat zijn of haar probleem opgelost wordt maar soms hebben bepaalde dingen tijd nodig.Moest iedereen reageren om over te stappen naar een andere provider dan hoeft men die problemen niet op te lossen want je bent dan toch geen klant meer. Klanten denken aan hun eigen ( wat een normale reactie is ) maar er zijn soms belangrijkere zaken. Maar wat de klanten ook niet zien is dat er een achterliggende technische dienst is om jou specifiek probleem op te lossen niet alles is via de klantendienst te regelen en dat ziet een klant niet. 

Maar goed je bent vrij te doen wat je wil maar dan zou ik Orange als nog even een bericht sturen dat je overstapt zodat ze niet hoeven achterhalen wat het probleem is. Maar bij andere providers is het niet altijd even beter hoor. Ik heb al genoeg dossiers behandeld van verschillende klanten die het zelfde reageren als jij nu doet. 

Patrick2 |    Wees wie je bent ,niet wie de wereld wil dat je bent! 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Ok, danku wel.

Highlighted
Leidende sjamaan

@Moustapha  voor ons maakt het niks uit en hebben allemaal geprobeerd u te helpen door de antwoorden maar u blijft bij uw standpunt. Wij respecteren je keuze.

Patrick2 |    Wees wie je bent ,niet wie de wereld wil dat je bent! 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Blijf maar bij ORANGE.🙂📱

ikben er pas als nieuwe tevreden klant.

👌👍

Leden met de meeste pluimen