Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-04-23 22h12
Antwoorden: 1 antwoord
Beste,
Onlangs ben ik overgestapt van Telenet naar Orange met de belofte en wettelijke verplichting dat bestaande emailadressen actief blijven.
Primary email x…..x….@telenet werkt perfect, doch hieraan was een 2e e-mailadres van mijn partner gekoppeld. Deze is helaas niet meer actief en/ of te configureren!
Uiteraard begrijpt u dat er veel werkgerelateerde info verloren gaat.
Hoe kan dit asap opgelost worden, zonder verlies van info/ data.
Alvast bedank voor positieve reactie
Glenn M.
Dag @GlennM2110 ,
Bij de overstap naar een andere provider blijven mailadressen inderdaad bestaan. Echter is het zo dat je bij Telenet geen gebruik meer kunt maken van apps/programma's om je mails te lezen/versturen eens je geen Telenetklant meer bent. Het werkt enkel nog via hun webmail. Je moet dus inloggen via de website van Telenet (webmail.telenet.be) met je emailadres en paswoord om verder gebruik te kunnen maken van je mailadres(sen).
Een tip die ik je kan meegeven, maak een Gmail, Icloud of Hotmail/Outlook mailadres aan en je kan je mails van Telenet automatisch laten doorsturen naar je nieuw mailadres. Je nieuw mailadres kun je dan instellen op verschillende apps/programma's om zo je mails automatisch te ontvangen op je gsm/laptop/tablet zonder telkens te moeten inloggen op hun website.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
14 | |
7 | |
3 | |
3 | |
3 |