annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

GESCHENKEN WEG KUNNEN GEVEN AAN ANDERE orange klanten??

Topic gestart op: 26-04-23 08h00

Antwoorden: 6 antwoorden

Helen1
Ervaren genezer

GESCHENKEN WEG KUNNEN GEVEN AAN ANDERE orange klanten??

OPGELOST

@Totem 

Wat moet ik doen met geschenken zoals stel nu cinema tickets, of ergens naartoe gaan,....?

Ik ben alleen en heb epilepsie, mag ik die echt niet weg schenken aan iemand van Orange? Want ik kan er helaas niets mee doen. Ik ben alleen en mag niet auto rijden. Openbaar vervoer ben ik niet zo dol op en is kostelijk..... en verre afstanden , haast ONMOGELIJK! Zoals bobbijaanland, walibi,....

Ik heb aan de meeste prijzen niets en daarom stel ik de vraag of ik ze mag donneren aan andere Orange leden

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Helen1 Jammer genoeg kan je ze niet aan andere leden doneren . Je kan wel een ander geschenk kiezen . Wat je wel graag hebt .  Er zijn misschien geschenken bij die je wel kan gebruiken ?? Fijne groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Gregory
Wijze
Wijze

Is niet de bedoeling dat je driemaal hetzelfde post, @Helen1 

Ik heb ze samengevoegd

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

Ok. Bedankt Totem!

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

@Totem 

@Tinneke2 

@patrick2 

@Cdt24801 

Nieuw abonné 

Wat moet ik doen met geschenken zoals stel nu cinema tickets, of ergens naartoe gaan,....?

Ik ben alleen en heb epilepsie, mag ik die echt niet weg schenken aan iemand van Orange? Want ik kan er helaas niets mee doen. Ik ben alleen en mag niet auto rijden. Openbaar vervoer ben ik niet zo dol op en is kostelijk..... en verre afstanden , haast ONMOGELIJK! Zoals bobbijaanland, walibi,....

Ik heb aan de meeste prijzen niets en daarom stel ik de vraag of ik ze weg mag schenken?

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Helen1 Jammer genoeg kan je ze niet aan andere leden doneren . Je kan wel een ander geschenk kiezen . Wat je wel graag hebt .  Er zijn misschien geschenken bij die je wel kan gebruiken ?? Fijne groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen