annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met Orange telefoon app die de smartphone bevriest.

Topic gestart op: 30-04-21 18h28

Antwoorden: 6 antwoorden

Dagoke
Gewaardeerd verkenner

Probleem met Orange telefoon app die de smartphone bevriest.

Ik zit met een vervelend probleem. Ik maakte tot voor kort gebruik van de Orange telefoon app. Enkele weken geleden heb ik deze app moeten verwijderen van mijn smartphone.
Telkens ik opgebeld werd bevroor mijn smartphone, ik kon geen enkel gesprek meer aannemen en moest telkens de smartphone herstarten vooraleer ik weer gebruik kon maken van het toestel.
App draaide op Android10, geen geroot toestel en er staan geen exotische apps op het toestel.
Wanneer ik de app verwijder en terug gebruik maak van de standaard telefoonapp werkt alles perfect.
Nadat ik terug de app geïnstalleerd had gebeurde net hetzelfde.
Ik heb wel een betalende  versie van Bitdefender total security draaien op mijn toestel.
Wie heeft dit nog meegemaakt of zijn er tips om dit probleem te verhelpen. Ik werkte heel graag met deze app.

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Dagoke 

Ik gebruik de Orange app ook en heb er geen problemen mee. De native Samsung app staat er ook op, ze werken allebei simultaan en storen elkaar niet. Ik kan dus eigenlijk steeds vrij kiezen.

Het enige waar de Orange app wel eens durft haperen is de Visual Voice Mail. Als dat gebeurt ga ik naar de standaard app en daar is het dan wel OK.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Dagoke  goedenavond.

Misschien hier even deze tip lezen, zo niet

kom dan hier even terug.

Klik op de blauwe hier aub.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Dagoke
Gewaardeerd verkenner

Goeienavond @Josette,

bedankt voor deze link, dit helpt mij echter niet verder. Ik werk al heel lang met Orange en alles werkt voor de rest perfect. Alleen de telefoonapp doet het niet meer. Al de rest werkt nog altijd perfect. 
Toch bedankt voor de moeite om mee te denken.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Dagoke Heb je al eens gebeld met de technische dienst misschien kunnen zei u helpen of als het dan niet lukt @Totem weet misschien 🤔 raad . Je kan het eens aan hem vragen 🧐.of in de winkel van Orange zelf soms hebben ze daar 👉 mensen die kunnen helpen .

Laat weten als het is opgelost !

fijne dag 👋 

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen