Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-04-21 18h28
Antwoorden: 6 antwoorden
Ik zit met een vervelend probleem. Ik maakte tot voor kort gebruik van de Orange telefoon app. Enkele weken geleden heb ik deze app moeten verwijderen van mijn smartphone.
Telkens ik opgebeld werd bevroor mijn smartphone, ik kon geen enkel gesprek meer aannemen en moest telkens de smartphone herstarten vooraleer ik weer gebruik kon maken van het toestel.
App draaide op Android10, geen geroot toestel en er staan geen exotische apps op het toestel.
Wanneer ik de app verwijder en terug gebruik maak van de standaard telefoonapp werkt alles perfect.
Nadat ik terug de app geïnstalleerd had gebeurde net hetzelfde.
Ik heb wel een betalende versie van Bitdefender total security draaien op mijn toestel.
Wie heeft dit nog meegemaakt of zijn er tips om dit probleem te verhelpen. Ik werkte heel graag met deze app.
Ik gebruik de Orange app ook en heb er geen problemen mee. De native Samsung app staat er ook op, ze werken allebei simultaan en storen elkaar niet. Ik kan dus eigenlijk steeds vrij kiezen.
Het enige waar de Orange app wel eens durft haperen is de Visual Voice Mail. Als dat gebeurt ga ik naar de standaard app en daar is het dan wel OK.
Goeienavond @Josette,
bedankt voor deze link, dit helpt mij echter niet verder. Ik werk al heel lang met Orange en alles werkt voor de rest perfect. Alleen de telefoonapp doet het niet meer. Al de rest werkt nog altijd perfect.
Toch bedankt voor de moeite om mee te denken.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |