Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-01-20 06h35
Antwoorden: 19 antwoorden
Hoi, ben sinds gisteren in Thailand en door vermoeidheid vannacht mijn pin code 3keer verkeerd ingedrukt. Dus nu moet ik mijn pukcode ingeven...doch die weet ik niet. kaartje ligt in lade in Belgie. Contact met klantendienst is per telefoon ...Dus wat zou ik nu kunnen doen om mijn pukcode in te stellen? Contact met klantendienst per mail is blijkbaar niet mogelijk...Alvast bedankt
@Patriks probeer ergens lokaal daar op internet te geraken. Als u dan naar de klantenzone gaat en u logt in kan u zien bij , mijn toestellen - mijn simkaart denblokkeren - daar ziet u de puk code. Moest het niet gaan dan probeer daar lokaal te bellen naar blegie ( weet dat kost geld ) maar bel de klantendienst. Daar in het menu kan u direct de pukcode opvragen. Hopelijk is het snel opgelost
Goedemorgen Patriks,
is het je intussen gelukt?
hoi bedankt iedereen voor de nuttige tips ..maar had nog een Thaise simkaart bij en heb die intussen geinstalleerd en die Belgische zal ik in maar in Belgie wel terug activeren ...Bedankt Allen!! !nu nog wat genieten hier
Goedemorgen,
dat is een dikke tegenvaller.
Maar je kan hier eens gaan lezen, beetje naar beneden scrollen.
https://business.orange.be/nl/support/toestellen-en-simkaarten/simkaarten/alles-over-pin-en-puk
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |