Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-02-18 17h35
Antwoorden: 4 antwoorden
In oktober 2017 heb ik een gsm LG10K aangekocht met een abonnement. Begin februari begon de batterij raar te doen. De accu stond op 100% en bleef daar op staan. Dan van het ene op het andere moment viel de batterij uit. Ik heb hem toen voor reparatie binnengedaan in een orange shop. Anderhalve week later had ik hem al terug met een nieuwe batterij. Nu vertoont de batterij terug dezelfde kuren. De accu vermindert nu in percentage tot ongeveer 52 % en dan valt hij ineens weer uit.... Lege batterij. Vorige keer heb ik in de orange shop een vervangtoestel gevraagd, (staat op jullie website dat er gratis een vervangtoestel wordt gegeven, indien men dit wenst)..... Ik kreeg er geen, volgens medewerkers van die orange shop wordt dat niet gedaan. Nu kan ik dus terug de gsm binnendoen voor reparatie.
Ik kreeg van de shop in Aalst een orange toestel mee als vervanging tijdens de herstelling van mijn vorige toestel.
Zal van winkel afhangen vermoed ik.
Hey Lindalemaire,
Spijtig om te horen dat je weer pech hebt met je toestel. Er staat inderdaad op de website dat je indien wenst een vervang toestel kunt krijgen. Echter is dit een keuze van de shop zelf en mogen zij zelf beslissen of ze een vervang toestel mee geven of niet.
Wat je zou kunnen doen;
Bellen naar de klantendienst en een klacht dossiertje laten aanmaken tegende shop en de reden waarom.. Dit word door de achterliggende dienst gecontroleerd en als slot zullen ze u terug contacteren met een besluit.
Echter heb je helaas niet nu er iets aan maar kan dit wel worden in orde gebracht naar de toekomst toe.
Groetjes
GSM is verzekerd via mobile assurance. Krijg je een tijdelijk vervangtoestel wanneer je dit opstuurt naar Orange SPB voor herstelling/vervanging? Zo was het toch aan mij verteld in de Orange shop. GSM is ondertussen 2 weken geleden opgestuurd maar nog niets van tijdelijk vervangtoestel gezien.
GSM is verzekerd via mobile assurance. Krijg je een tijdelijk vervangtoestel wanneer je dit opstuurt naar Orange SPB voor herstelling/vervanging? Zo was het toch aan mij verteld in de Orange shop. GSM is ondertussen 2 weken geleden opgestuurd maar nog niets van tijdelijk vervangtoestel gezien.
Ugh @emanna,
Totem ziet dat je post nog onbeantwoord blijft !
Hiervoor neem je best direct contact met de verzekeraar SPB, ze geven zo rap mogelijk een status over je dossier.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |