Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-11-22 14h25
Antwoorden: 3 antwoorden
Beste.
vanmorgen kreeg ik mail van orange dat de aanvraag van vernieuwing van mijn Sim kaart is uitgevoerd.
maar ik heb deze dus helemaal niet aangevraagd.
nu in huis met WiFi merkte ik er dus niks van, maar nu ik op weg ben merkte ik dat ik dus helemaal niks bereik heb en zelfs Orange niet kan bellen?
hoe los ik dit op want hun bellen via WiFi kan dus ook niet omdat in dit eerst moet aanvragen bij orange😒
groeten bart
Als je een nieuwe sim card ontvangen hebt kun je die activeren Hoe verloopt de levering van mijn toestel of simkaart ? | Orange België
Je kunt ook naar een shop gaan om een andere sim card, of misschien om de jouwe terug te activeren - denk dat die open zijn tot 18:00
Dan zou ik in de post moeten kijken maar het zou me raar lijken op een zaterdag dat in deze zou krijgen vandaag.
heb ze ook niet eens aangevraagd.
en nu al 3 shops gebeld en nergens kom ik binnen.
dus dan voor 18uur maar eens proberen ergens naar een shop te gaan
Zou direct naar een shop gaan @Bart3
Good luck
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 |